Tiotrond Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hei Forsøker å selge en Audi, men opplever laber interesse. Noen som har forsøkt å selge igjennom KVD? Eventuelt har noen gode tips å komme med? Her er bilen: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70384134&ref=ads&myad=70384134 Setter pris på alle tips. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hmm. Prisen var det vel intet i veien med, og bildene så grei ut. Jeg reagerte litt på ymse striper/vaskestriper i lakken, som sikkert kan fjernes med en runde med claying og lakkrens. Sikkert ikke alle som reagerer på denslags. Diesel er jo ikke akkurat i skuddet om dagen da... Hva kostet denne ny? Rundt en halv mill eller så? Lenke til kommentar
Tiotrond Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Hmm. Prisen var det vel intet i veien med, og bildene så grei ut. Jeg reagerte litt på ymse striper/vaskestriper i lakken, som sikkert kan fjernes med en runde med claying og lakkrens. Sikkert ikke alle som reagerer på denslags. Diesel er jo ikke akkurat i skuddet om dagen da... Hva kostet denne ny? Rundt en halv mill eller så? Kostet rett over 500k som ny. Bakfangeren er ikke så pen, men ellers ikke så ille. Diesel i Oslo er ikke helt i vinden om dagen nei. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Et tips kan være å poengtere i annonsen hvor mye gjenstående garanti det er på bilen. Og f.eks tilby en kjøpsrådtest fra NAF (evt deling av kostnader på en slik), kan nok lokke litt fler... Jeg ville vurdert den setningen med oppvarmet garasje. Det er nok flere som er obs på at oppvarmet garasje kan lage endel trøbbel m.t.p korrosjon.... Er denne motoren innblandet i jukse-saken? Og i så fall; er det fikset opp i? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Og så bør du definitivt få den godkjent, det er kun kort tid til det må taes på den, og om det ikke er noe feil med bilen så koster det bare noen hundrelapper å få det gjort. DET hjelper stort, garantert. Og få med noen bilder av vinterhjul :-) Endret 10. februar 2016 av fikse Lenke til kommentar
Tiotrond Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Og så bør du definitivt få den godkjent, det er kun kort tid til det må taes på den, og om det ikke er noe feil med bilen så koster det bare noen hundrelapper å få det gjort. DET hjelper stort, garantert. Og få med noen bilder av vinterhjul :-) Takk for gode innspill. Bilen skal på EU kontroll i dag :-) Ja bilen er innblandet i jukset til VAG, men har ikke vært inne enda. Venter på innkalling. Bilde av vinterhjul er en god idè, det skal jeg legge ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå