Gå til innhold

vapochill ?

Anbefalte innlegg

har tenkt å bygge meg et sykt svært kabinett.. 1m*1m*1m tenkte å ha 3x vapochill i kassen. 1 på CPU ,1 på skjermkort og 1 på HK.. samh 4*520W be quoet PSU. oh vannkjøling på HD er. 6 *250gig IDE og 1x S-ata Raptor.kabinettet skal lages i tre.samt rundt 20 Delta 120 mm vifter med viftestyring på alle sammenog plexiglass i siden.. spm eet er .. ejeg lurer på om Vapochill er "bøyelig" slik at det kommer til Skjermrkort og HK .. eller blir det noe problem.. tegning kommer senere.. :nice:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Lite å gjøre?

- Føles fritiden litt tom?

-Fritidsprobler?

MARLBORO!!!

Men seriøst , de 20 deltaviftene tror jeg du bare skal droppe , med mindre du vil kjøpe 4 strømforsyninger til ! Dem drar noe sykt med amper!

Du har btw masse penger , og seriøst mann , 20 deltavifter når du har vannkjøling og vapo , whats the point ?? Skrytetråd ?

Lenke til kommentar
Drazen... Kikk litt på hvor mange mld han har her på forumet... tror du virkelig det at han er seriøs?? Tviler sterkt

Så det er antall poster som er avgjørende, hva? :grumpy: Dette er ingen måte å ønske nye forumbrukere velkommen på. Hva godt kommer det ut av et slikt innlegg? Det er ikke engang rettet til vedkommede.

Inforcer, velkommen til forumet!

Ideen din er interessant, men Drazen har et poeng med delta-viftene. Med mindre du ønsker å bli hørselskadet, eller at kabinettet skal bli selvgående, så dropp de. 20 stk 120mm delta vil trekke 40A av 12v-railen. BeQuiet 520 har 28A til disp...

Jeg ville også sterkt vurdert et dedikert 12v PSU til vapoene.

Når du først skal bruke så hemningsløst med penger, ville jeg forøvrig ventet litt til prometeia kommer til Norge. Og jeg ville droppa vapo på chipset. Her er vannkjøling, evt med pelt, rikelig.

Lykke til! Det ville glede meg meget om du motbeviste traskas m/fler sine utspill.

Lenke til kommentar

Lol jeg har ikke sagt at alle skal tas under en kam og sees på som ukyndige pga få poster. Men hvor sannsynlig er det at han setter igang det prosjektet der til godt over 30000,- hvis han stiller de spm han gjør. Og har han kikka litt på forumet ser han at han ikke vinner mest ved å sette opp ett slikt system.

Se litt fornuftig på saken da, eller er det vanskelig...

Edit: se bare her på hvor sakelig han har redigert innlegget og svart..

I rest my case

Endret av traskas
Lenke til kommentar

Tåpelig tråd. Dessuten - dette er uansett ingen worklog. Hvor er bildene? Har du startet å bygge? Hvis ikke, er dette i beste fall en våt drøm.

Worklog er satt sammen av to ord:

work: arbeid

log: logg

Satt sammen blir det arbeidslogg. Altså en loggføring av arbeidet som er utført.

Tråden stenges og flyttes der den hører hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...