Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Tilbakeblikk... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hei Alec! Kanskje skulle du beskåret enda litt til, sånn at åskammen ikke forsvinner inn i hjørnet, men heller ut på øvre ramme? V1 ble riktig flott! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Velger meg faktisk V2 her med antydningen av vegetasjon i forgrunn, og som på en måte blir en del av helheten. På den annen side har jeg også sans for V1 som en mer rendyrket og stram versjon. I V1 kommer for øvrig skyene bedre fram. Godt oppdratt av Kneppen sine tilbakemeldinger så er det som Helene fremfører en tanke å unngå at åskammen som går ut i høyre hjørne. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene og Ragnar !! Helene : den forsvant ikke helt ut i hjørnet , men nå har jeg laget en v3 som skulle tilfredsstille det enda mer. MvhAlec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Fint utsnitt og komp. Velger meg V3 uten linje direkte ut i øvre høyre hjørne. Muligens best dybdefølelse også der. Dybdeskarphet så det holder. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Fint utsnitt og komp. Velger meg V3 uten linje direkte ut i øvre høyre hjørne. Muligens best dybdefølelse også der. Dybdeskarphet så det holder. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg