Gjest medlem-329093 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Lurer på om SD-kort symbolet i kamera appen og på de nyeste bildene og videoene jeg har tatt betyr at filmer og bilder jeg tar med kameraet på min Samsung Galaxy S5 nå lagres direkte på minnekortet jeg har satt i, siden jeg ikke finner funksjonen for å endre standard lagringsplass for bilder og videoer til SD-kort i stedet for innebygget lagringsplass... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 På min S5 (kjører fortsatt Android 4.4) så er det DCIM/Camera mapper med bilder i både internt og på SD-kortet i hvertfall. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 siden jeg ikke finner funksjonen for å endre standard lagringsplass for bilder og videoer til SD-kort i stedet for innebygget lagringsplass... Kamera-app > tannhjul > lagringssted > velg mellom enhet eller minnekort Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ok tingo. mandela: det valget "lagringssted" finnes ikke på den menyen på min mobil. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 mandela: det valget "lagringssted" finnes ikke på den menyen på min mobil. Du kan scrolle / rulle nedover i ruteboksen med innstillinger Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Takk mandela :-) jeg prøvde å scrolle oppover på det svarte feltet under innstillingsboksen, det var umulig å se at det var noe mer under de øverste valgene. Men det sto på lagring på SD-kort så jeg nå :-) Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå