Håkonv Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Etter eit par innleg og mykje god hjelp he eg endeleg fått til anlegget mitt. Brukt monge tima og mykje tenking, mest på basskassa da den er rund, av mdf, brukt kerfing for å få den rund. Eg kunne nesten ingenting om anlegg før eg begynte å lage det. Det står i ein mercedes s202, c-klasse, 1996 modell. Anlegget: - bass høgtalera: ground zero GZIW 12SPL - høyttalere framme: ground zero GZIC 650X - høyttakere bak: ground zero GZIF 5203X - mono forsterker: boss r3400d - 4 kanal forsterker: boss r4004 - spiller: pioneer: MVH-x560bt - led strips: biltema til båt. - basskasse 60L, 17cm x 10cm port. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hvis du prøver å formidle noe så vil jeg anbefale litt bedre bilder. Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Hvis du prøver å formidle noe så vil jeg anbefale litt bedre bilder. Dei va bra på mobilen min ? Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Er LED-lyset konstant på? Det må være eit mareritt å kjøre med... Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Kul kasse da, kan godt få legge ut bedre bilder Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Er lysene så blå som de ser ut som? I så fall vil du nok stifte bekjentskap med politiet snart Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Er lysene så blå som de ser ut som? I så fall vil du nok stifte bekjentskap med politiet snart Ja dei er så blå som dei ser ut ? men har sotet vinduene så det vises ikkje så godt utenfra. Hva tror du straffen blir evt.? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Skru det av for godt, evt rive det av. Liten sjanse for å bli stoppet dog. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Skru det av for godt, evt rive det av. Liten sjanse for å bli stoppet dog. Mtp. At antagelig alle politibiler som ser det ville stoppet han så vil jeg tro sjansene er ganske store. Såpass kraftige blå lys tror jeg de hadde slått ned på, det er spesiellt lett å se det om kvelden. Lenke til kommentar
satyrian Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 ville ambefalt deg andre forsterkere enn boss til dette anlegget. de yter laangt fra det som er oppgidd i effekt. dette er en test av en av boss sine monoblokker : http://imgur.com/a/kzjOu Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 ville ambefalt deg andre forsterkere enn boss til dette anlegget. de yter laangt fra det som er oppgidd i effekt. dette er en test av en av boss sine monoblokker : http://imgur.com/a/kzjOu Funkar kjempe bra dei eg har den er koblet i 4 ohm, kan kanskje koble til 1 ohm da, men synest det er nok bass 4 kanals har jeg høyttalerene koblet i 4 ohm, funker helt perfekt. Monoblokka har jeg koblet bassen i 4 ohm, å synest det er nok Er litt redd for å skade basshøyttaleren om jeg kobler den i 1 ohm, kan bli for mykje watt, om boss faktisk har rett i målingane. Er forskjellige forstere enn det du linket til Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Har koblet til strømbryter. Så bruker det bare når jeg vil "tøffe meg" ? Lenke til kommentar
satyrian Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Boss har aldri rette målinge. Du klarer aldri å sprenge subben med den forsterkeren. Heller omvent. Du tar livet av den med for lite effekt Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Er ikke forsterkeren som sprenger subben, er gjøken som styrer volumet som sprenger den. Kjører selv 1100 watt fordelt på to 200 watts 8 tommere uten problem, klarer knapt å spille de varme. Dette er 1100 watt målt mer realistisk enn hva Boss gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå