MotoG Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Kystlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Dramatikk og flotte farger. Pent komponert. Originalen for meg Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Flott landskapsbilde! Originalen er best. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hei, MotoG. Fargeversjonen av dette kystlandskapsbildet har maleriske kvaliteter, og er aldeles praktfull ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Nydelig landskapsbilde dette! Enig med resten at fargeversjonen var den beste. Kanskje er ikke horisonten helt vannrett, men det er det ikke så lett å se. Flott komp, likte godt himmelen/skyene. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Skyene som "dras" ut skaper ekstra spenning i bildet. Ellers behagelige farger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Til tross for at jeg jo er en ihuga fargegærning velger jeg meg svarthvit'n i v2 her utenen å si et eneste vondt ord om V1. Men scrollet opp og dekket til og så at det faktisk kan beskjæres ned ovenfra og gjøre seg i kvadratisk format også for da blir nedre del av bildet det dominerende i motsetning til nå - himmelen. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Syns dette ble veldig bra, likte best i S/V. Kunne tenkt meg et drastisk himmelkutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg