lysbryter Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Siden jeg fulgte med på webcam-fronten (lenge, lenge siden) så har det tydeligvis skjedd mye der, både med tanke på kvalitet og ikke minst pris. Og min lyst på en slik liten sak har også blitt større. Creative Webcam Mobile - er det bra? Andre alternativer? Anbefalinger tas imot med takk! Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har selv Logitech sin Pro 4000, og er kjempefornøyd med det. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det er den jeg ville gått for hvis du ønsker kvalitet. Den har også 1280x1024 oppløsning på stillbilder som er bra over de fleste andre Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Det er den jeg ville gått for hvis du ønsker kvalitet.Den har også 1280x1024 oppløsning på stillbilder som er bra over de fleste andre Logitech Pro 4000 du sikter til? Trådabonnementet funket visst ikke, derfor jeg svarer så sent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå