Hveding Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Hei. Vuderer kjøp av en ferdigbygget "kompakt" pc, men er ikke helt sikker på om jeg tørr gå før den. Er snakk om Asus ROG G20AJ-NR062S, LINK: https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/stasjonar-data/datamaskin/asus-rogg20aj-nr062s/215965.11066/ Specs: Intel® Core™ i5-4460 GeForce GTX 960 2 GB 8 GB RAM (DDR3 1600MHz) 2 TB harddisk (7200rpm) Dette er en maskin som skal brukes til blandt annet: Arma 3Counter-Strike GOGTA 5The WitcherFallout 4Rainbow Six The Division Stusser litt over hardware, siden det kun er vanelig HDD (ingen SSD), "gammal" ram (DDR3), ikke beste CPU, ikke beste GPU (skjermkort kan da byttes ut til et bedre et). Så kort sagt, vil maskinen holde til nevnte spill over ?Etter som jeg bor på hybel med ekstremt liten plass, er en så liten pc nesten et must.Mvh Pat. Endret 9. februar 2016 av Hveding Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Vil nå kjøre alle, men blir ikke akkurat de høyeste innstillingene på arma 3, the witcher og gta. Du kan jo heller bygge en pc i ett micro-atx kabinett selv? blir riktignok større enn den der, men får også mye bedre kjøling og langt bedre specs til prisen. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Hva med denne ?https://www.komplett.no/product/866388/pc-nettbrett/stasjonaer-pc/gaming-pc/asus-g20cb#Samme kabinett, bare mye bedre innhold, pluss DDR4 minne og SSD + HDD.Eller blir det galematias å betale 13 000 kr for denne maskinen ?PS: Aldri kjøpt ferdigbygget pc, så blir min første gang om jeg gjør det. Endret 9. februar 2016 av Hveding Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hvis du ikke har kjøpt ferdigbygget pc før, hvorfor starte nå? Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Størrelse på kabinett, finner ikke noe så kompakt om man bygger selv å skal ha samme type hardware.Bor på hybel med EKSTREMT lite plass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå