Opus Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har noen adr. til norske servere med ET? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Fins veldig mange av de da, games7.online.no:27961 er telenor sin, helt ok server den, 6maps campaign. Fins en bra 10maps campaign også som står i Oslo, men husker ikke ip`en. bare trykke på play online det og sortèr etter ping så finner du fort ut av det. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Takk for svaret, men Telenor sin funker ikke. Serveren har for gml. utgave av spillet, sier feilmeldingen. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Bare last ned The All-Seeing Eye, der er det filter som kan skille ut norske servere Last ned All-Seeing Eye Funka veldig bra for meg når jeg spillte det! nAz-guL *grin* Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 [quote name='nAz-guL' date='19/11/2003 : 00:20']Bare last ned The All-Seeing Eye, der er det filter som kan skille ut norske servere [url="http://www.udpsoft.com/eye/"]Last ned All-Seeing Eye[/url] Funka veldig bra for meg når jeg spillte det! nAz-guL *grin*[/quote] Yes det funker som bare rakker'n EvilBunny *grin* Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Catch gamer har en ET server på 81.0.145.252:27960 Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Veldig off topic, men den avataren der er det verste jeg noen gang har sett Jazzcat! Jeg har vært innom mange forum rundt om i verden, men din avatar tar kaka. Hva er det som gjør at du vil forbindes med Hitler? Rune. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Veldig off topic, men den avataren der er det verste jeg noen gang har sett Jazzcat! Jeg har vært innom mange forum rundt om i verden, men din avatar tar kaka. Hva er det som gjør at du vil forbindes med Hitler? Rune. [offtopic] se her. Og Jazzcat, du kan jo skrive Adolf hitler som en link til den tråden (i signaturen mener jeg). Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Veldig off topic, men den avataren der er det verste jeg noen gang har sett Jazzcat! Jeg har vært innom mange forum rundt om i verden, men din avatar tar kaka. Hva er det som gjør at du vil forbindes med Hitler? Rune. [offtopic] se her. Og Jazzcat, du kan jo skrive Adolf hitler som en link til den tråden (i signaturen mener jeg). Skjønner. Det må da være bedre måter å demonstrere på en å klistre opp bilde av Adolf Hitler som avatar. Rune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå