Niklasp Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Helt gratis!I dag kan du få 2 GB ekstra lagringsplass i Google Drive Lenke til kommentar
G Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) For de av leserne som ikke har tatt i bruk Google Drive, så framsto det ihvertfall for meg litt forvirring. Eksempelet viser 15 GB, pluss noe som løper ut, pluss de 2 GB som er omtalt. Er de 15 GB også gratis, om man oppretter Google Drive? EDIT: Ok, måtte jo sjekke ved et besøk. Ja man får 15 + de to omtalte GB gratis: Drive starts you with 15 GB of free Google online storage, so you can keep photos, stories, designs, drawings, recordings, videos – anything. Endret 9. februar 2016 av G Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Fikk ikke noe ekstra jeg. Fikk opp den meldingen om +2gb, men står fortsatt at jeg har 100gb lagring. Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Fikk ikke noe ekstra jeg. Fikk opp den meldingen om +2gb, men står fortsatt at jeg har 100gb lagring. Når du gjør deg ferdig står det også at du får 2GB ekstra innen et par dager. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Når du gjør deg ferdig står det også at du får 2GB ekstra innen et par dager. Har fått de nå! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Takk men nei takk. Sunt nettvett sier meg at det ikke er særlig lurt å legge filene sine på utenlandske servere, særlig Google sine. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 17 gig whopdido Bruker nå 4% av total kapasitet Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Pluss man må registrere telefonnummeret sitt? Nei takk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Pluss man må registrere telefonnummeret sitt? Nei takk. Problem? Google bruker det kun til å verifisere din konto ved f.eks. innlogging Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Pluss man må registrere telefonnummeret sitt? Nei takk. Problem? Google bruker det kun til å verifisere din konto ved f.eks. innlogging Siden jeg aldri leser igjennom brukeravtalene på x antall sider så er jo mindre informasjon de har, jo bedre for meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Tror ikke Google har noe problem med å finne mobilnummeret ditt, om det er det de vil... Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Tror ikke Google har noe problem med å finne mobilnummeret ditt, om det er det de vil... La meg nå tro at jeg har litt kontroll, vær så snill! Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Bruker Office 365 og får 1TB lagring på Onedrive med på kjøpet. Google drive med sin latterlig lave kapasitet bruker jeg ikke lengre. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Bruker Office 365 og får 1TB lagring på Onedrive med på kjøpet. Google drive med sin latterlig lave kapasitet bruker jeg ikke lengre. Hvis man ikke betaler for noe hos MS, så får man bare 5GB. Det er mye mindre enn det "latterlig lave" gratistilbudet fra Google... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå