Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Familiesamhold. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Unga er iferd med å bli voksne ser det ut til. Det er iferd med å få de voksnes hvitfarge. Greit utsnitt og komp Roar 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ja, hos svanene råder det samhold. De danner monogame par, som varer lenge, og ofte livet ut. Hvor lenge ungene holder seg med foreldrene vet jeg ikke. Disse ungene er nok årsgamle vil jeg tro. Flott bilde Torhild, av disse mektige fuglene 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Ja, hos svanene råder det samhold. De danner monogame par, som varer lenge, og ofte livet ut. Hvor lenge ungene holder seg med foreldrene vet jeg ikke. Disse ungene er nok årsgamle vil jeg tro. Flott bilde Torhild, av disse mektige fuglene Takker ... bilde er tatt i januar, så ungene må være 'godt voksne' Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hyggelig familebilde ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Hyggelig familebilde ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hei, Torhild. Flott bilde av knoppsvaneforeldre med to nesten årsgamle unger ! Eksponering, farger og lys er meget bra ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Nice picture of swan family Best regards Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Fint familiebilde dette! Ikke lett å få med ungdommer på familiebilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg