Coolman Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei! Er det noen her som kan være interissert i å legge ut min (nesten)Ferdige PC på nett? Det er et fullt aquacomputer oppsett sammen med Lian Li, ta kontakt så får dere se.. Jeg er ikke så flink med hjemmesider ennå så jeg får bare håpe på deres hjelp..javascript:emoticon('') Mvh Jo H Brochmann javascript:emoticon('') Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei! Er det noen her som kan være interissert i å legge ut min (nesten)Ferdige PC på nett? Det er et fullt aquacomputer oppsett sammen med Lian Li, ta kontakt så får dere se.. Jeg er ikke så flink med hjemmesider ennå så jeg får bare håpe på deres hjelp..javascript:emoticon('') Mvh Jo H Brochmann javascript:emoticon('') send de til meg så skal jeg se hva jeg har plass til Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Har klart å lage meg en hjemmeside.. ;-) Her er linken: http://home.no.net/donbro/ Kos dere!! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Meget pent Hva betalte du for herligheten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå