AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Halla! Så det var en tråd om Tinder litt lenger nede, men jeg kunne tenke meg å høre hva dine faktiske erfaringer er. Selv har jeg hatt Tinder av og på sikkert 10 ganger. Tenker alltid at nå er det siste gangen, men så kjeder jeg meg en kveld og installerer det på nytt. Erfaringene mine kort oppsummert: - Så snart jeg kommer i kontakt med en jente og praten er i gang, så er "daten" mer eller mindre garantert. Har aldri fått nei. - Har møtt 10-15 jenter totalt. 80% skuffet utseendemessig. Resten har overrasket i positiv retning. Har ligget med to av de (de som ikke skuffet). Datet en i en lenger periode. Har fortsatt kontakt med to av de og treffer den ene av de nå og da. - I begynnelsen for noen år tilbake var Tinder langt bedre for min del. Fikk flere matcher og det virket som om folk flest tok det mer seriøst. Nå virker det som om en del kanskje bruker det for tidsfordriv og bekreftelse? Men her er hovedleksjonen min: Det er ekstremt vanskelig å få match samt videre kontakt med de virkelig pene jentene. Mine nærmeste kamerater ser ut til å dele disse erfaringene. I det virkelige liv opplever jeg å ha draget på disse, men på Tinder virker det tilnærmet umulig. Har matchet med noen få, men ender ofte opp med å ikke få svar. Og de få gangene jeg har fått det, så har samtalen raskt gått i stå. Men mer gjennomsnittlige og normalt pene jenter går som regel greit Så, hvorfor har jeg Tinder nå? Vel, fordi jeg kjedet meg en kveld og fordi jeg har jo møtt noen pene og morsomme jenter der. Er bare at det som regel er mye "jobb" og langt tid mellom hver gang. Anonymous poster hash: ef2f7...375 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 90% er spamhorer. 99%, den siste % sletter matchen umiddelbart, uten å skrive noe, eller svarer ikke når man skriver til dem. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 90% er spamhorer. Hvorfor vil ikke du bli med? Jeg er veldig kåt i kveld Haha. Med litt trening lærer man seg å unngå de ganske greit. Stikkord: Engelske/ikke-norske navn. Altfor pene bilder. Ofte ikke bilder av samme jente. Osv. Anyway. Ingen som har noen særlig erfaringer å dele utover dette? Så langt for min del på n-te forsøk: 4 matcher etter to dager. Jeg er dog meget kresen. 1-2 av disse er kjærestepen. De 2 andre er helt OK. Sendte melding til de to som kunne være aktuelle. Null svar så langt. En annen ting jeg prøver nå er å bruke et bilde i bar overkropp (har lav fettprosent og er godt trent, så jeg vet det er et bra bilde av kommentarer jeg har fått på det før). Vet at dette generelt er fy-fy, men som et sosialt eksperiment tenkte jeg å prøve det. Tror bar overkropp om noen andre har tatt det for eksempel på stranden er langt bedre, men har dessverre ikke slike. Så det ble en selfie. Anonymous poster hash: ef2f7...375 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Noen flere erfaringer her? Foretrekker fortsatt å møte jenter IRL, men er syk i kveld, så installerte Tinder. Utrolig mange pene jenter på Tinder i hvert fall, men jeg blir sikkert skuffet denne gang også. Skal sies at jeg har jo faktisk stort sett fått napp med i snitt en jente per gang jeg har hatt Tinder, så jeg skal vel ikke klage. Men føler generelt at det er veldig vanskelig som mann. Får se hvor lenge jeg gidder før jeg sletter det... Anonymous poster hash: ef2f7...375 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg fant den eneste personen jeg noen gang har elsket på Tinder. Ellers er det spamhores, overfladiske kjerringer som trenger bekreftelse (disse svarer ikke om det blir match) og de som ikke gir full body shots. De tre sistnevnte blir det bare mer og mer av, men førstnevnte forsvant og kommer ikke tilbake. Min erfaring oppsummert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Så bra, jambimaster! Oppdatering siden i går kveld: Jeg er meget kresen, så det blir ikke mange matcher, men i går kveld hadde jeg match med to jenter. En av de var utrolig søt. Type hun kan bli kjæresten min. Vurderte om jeg skulle vente litt, men sendte en melding: "Hey. Hva gjør du i kveld? : )" I dag tidlig var jeg slettet. It hurts...lol. Fikk match med en ny i dag tidlig, så nå har jeg to supersøte jenter jeg har matchet med. Men kommer jeg noen vei? Vi får se...Jeg holder ikke pusten. Anonymous poster hash: ef2f7...375 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Tinder har samme preg som det meste annet av dating online. Utvalget er såpass stort for begge kjønn, og begge kjønn har biologiske imperativ, at utseende blir alt som betyr noe. Kvinner vil ha den sterkeste (hva nå det betyr i deres verden), og mennene vil ha de vakreste, men vil ofte pule nesten hvem som helst for å spre genene sine. Også kalt 80-20 regelen i sexologi. På Tinder tror jeg det er enda verre, fordi Tinder oppfordrer til å se på folk mest ift. utseende. Sikkert mer som 90-10.Det er en pulekarusell for vakre mennesker og ikke stort annet, selv om man hører en og annen anekdote om folk som er blitt sammen. Jeg har et svært gjennomsnitlig utseende men har aldri hatt problemer med å få dame, men jeg bruker f.eks gjerne heller OKCupid for å få LITT mer å gå på enn bare "har jeg lyst til å pule denne personen og aldri snakke med dem igjen"? Endret 3. april 2016 av misanthrope Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Vedrørende eget utseende, så er det vanskelig å vurdere. At jeg ikke får match/suksess med de aller peneste på Tinder betyr kanskje at det ikke er helt i toppsjiktet? Men jeg har fått ganske mange direkte komplimenter opp gjennom livet, både i det virkelige liv og på nettet. Men etter Tinder har jeg nesten begynt å tvile. Hehe. Men hørte noe om at selv virkelig pene menn (tror det var gjort et eksperiment en plass) hadde en matchrate ned mot 30% på Tinder. Tror Tinder kanskje er mer eller mindre flaks. Og i så fall har jeg jo på en måte hatt flaks, da jeg har vel møtt 10-15 jenter totalt derfra og ligget med 3-4 av de. Jeg er bare litt nysgjerrig på om det finnes menn som virkelig har suksess på Tinder og møter plenty av de virkelig pene jentene? Anonymous poster hash: ef2f7...375 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Og der var jeg slettet av en annen match... En igjen som ikke har svart. Anonymous poster hash: ef2f7...375 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Mine erfaringer: Kun instagram-whores som liker meg. Aldri fått svar. Et sted å gå hvis jeg vil kjøre selvtilliten i bunn. Hilsen gutt 22. Anonymous poster hash: 3006d...2c9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Fann dama jeg har vært i lag med ett år nå etter et par uker på Tinder, så jeg føler meg veldig heldig der. Forstår at det er mye frustrasjon rundt en sånn applikasjon, men det er mange som finner partnere der. Anonymous poster hash: 828bd...2fc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Og hvis noen tror jeg ser helt håpløs ut eller skriver helt håpløse meldinger, så kan jeg forsikre dere om at det ikke stemmer med tanke på de som sletter meg. Skriver forholdsvis normale meldinger og ting som jeg har hatt suksess med hos andre jenter. Hva er egentlig greien med å bare slette noen ut av det blå? Greit at de ikke skylder meg noe, men er ikke det litt frekt? Har selv opplevd å matche med jenter jeg ikke har likt når jeg har fått sett nærmere. Når de da skriver til meg, så svarer jeg alltid og avviser på en høflig måte (hvit løgn om at jeg har møtt en annen jente eller lignende) og ønsker de lykke til, osv. Men jenter virker ekstremt ufølsomme på det området. Trodde jenter skulle være de følsomme og empatiske her? Heldigvis har jeg en del selvtillit og en del hakk på sengestolpen, så jeg tar det ikke så tungt, men det er jo ikke gøy. Og kan godt forstå om de med mindre selvtillit/erfaring enn meg blir knust. Anonymous poster hash: ef2f7...375 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Prøvde Tinder for et halvår siden, fikk ikke så mange match, men var ei jeg etter en måneds tid møtte og vi datet noen mnder, kunne sikkert blitt mere om hun ikke flyttet til andre siden av verden. Tok opp igjen Tinder for tja, en mnd siden eller noe, får en god del match, men mange sier ikke noe, mange samtaler dør ut etter et par setninger, men ikke opplevd noen bots enda. ingen dates på runde2 enda. Er ei jeg har fått veldig god kontakt med dog, uheldigvis var det en match jeg nok fikk av en feil, for ho bor rimelig langt unna Konklusjon: Det kan funke, og det kan ikke funke. Men høres jo ut som tinder var lettere i "gamledager" slik TS beskriver det, jeg testet det dessverre aldri ut i den tiden. En annen ting jeg prøver nå er å bruke et bilde i bar overkropp (har lav fettprosent og er godt trent, så jeg vet det er et bra bilde av kommentarer jeg har fått på det før). Vet at dette generelt er fy-fy, men som et sosialt eksperiment tenkte jeg å prøve det. Tror bar overkropp om noen andre har tatt det for eksempel på stranden er langt bedre, men har dessverre ikke slike. Så det ble en selfie. Hvordan gikk det? Kunne jeg aldri fått meg til å gjøre Endret 3. april 2016 av Evelen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 En annen ting jeg prøver nå er å bruke et bilde i bar overkropp (har lav fettprosent og er godt trent, så jeg vet det er et bra bilde av kommentarer jeg har fått på det før). Vet at dette generelt er fy-fy, men som et sosialt eksperiment tenkte jeg å prøve det. Tror bar overkropp om noen andre har tatt det for eksempel på stranden er langt bedre, men har dessverre ikke slike. Så det ble en selfie. Hvordan gikk det?Kunne jeg aldri fått meg til å gjøre Jeg fikk ikke noe spesielt ut av det. Av de jeg matchet med fikk jeg noen komplimenter. Og en ganske pen jente sa noe som "Med den kroppen der så tviler jeg på du har spesielt store problemer med å få damer." Pussig nok har jeg aldri (tror jeg) fått damer på grunn av kroppen min. Problemet med mitt bilde er at det er et selfie jeg tok på badet i en annen sammenheng. Tror mange jenter synes det er kvalmt. Men om du blir knipset bilde av i en mer naturlig setting av noen andre, f eks på fjelltur eller strand, så er det plutselig bedre Anonymous poster hash: ef2f7...375 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Du har vel rett i det, man virker veldig selvdigger om man bruker slike bilder, derfor unnlater jeg å gjøre det. Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Har hatt tinder i en mnd elns no! fått en del matcher men ikke så mange gutter som skriver noe heller. Og vist jeg skriver så er det ikke alle som svarer da heller. Er også mange gutter innpå som bare vil se deg naken eller få seg ett ligg. Har møtt en på tinder til no og det var ganske kjekt egentlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Jeg får ofte match med de jeg vil ha match med. Men jeg er dritlei av sånne halvnakne oversminka trutmunner, da. Sveiper de bort og vil ikke ha en samtale med de. Jeg synes de peneste jentene er de som er livlige, søte og ordentlige. Men smak og behag. Anonymous poster hash: 1f675...ae9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 ...En ting jeg har lagt merke til med Tinder, er at det som regel er halvnakne gutter og jenter som uttaler seg og tror de er en av de peneste og kjekkeste Sånne Paradise Hotell folk som er 110% seg selv! Anonymous poster hash: 1f675...ae9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Gøy og spennende og en del i sex i starten, gikk så lei så endte opp med å kun møte jenter som var villig til å komme og suge meg bare. Anonymous poster hash: 37d56...6f0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå