Smedsrud Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Stasjonære spillmaskiner kan virkelig være både små og kraftige.TEST: MSI Nightblade X2 og Asus ROG G20CB 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg trodde varmeutvikling og støy kom til å bli problemer i disse små maskinene, men dette ble jo fint motbevist. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Dere har skrevet GB og ikke TB på de mekaniske HDDene i infoboksen i begynnelsen. Regner hvertall med at dere mente TB. 1 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Dere har skrevet GB og ikke TB på de mekaniske HDDene i infoboksen i begynnelsen. Regner hvertall med at dere mente TB. Takk. Det skal stå TB, rettet. 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Selvfølgelig gidder jeg å bygge selv! Fancy kabinett som er ett helvete å vedlikeholde og muligens med tvilsomme komponenter. Det er hodepiner jeg glemte for flere år siden og jeg går ikke tilbake til det. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Prøvde og sette sammen et selvbygg slik jeg ville bygd, med ca samme specs og det ble faktisk 18K. dyrt for HW nå om dagen Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Personlig likte jeg bedre tiden der man kunne kjøpe full størrelse kabinetter fra eksempelvis Alienware som kunne bygges ut fritt etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå