Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unngå å møte folk på nettet som har forhold, men kun ute etter sex.

Anbefalte innlegg

Jeg tror det også. Ifølge nettet så får jeg inntrykk av at det er svært mange kvinner som også ønsker å kun ha sex uten forpliktelser. 

Jeg synes ikke det er noe i veien med å ha en mann for kun sex, og så leve livet mitt i stillhet ellers Men jeg ønsker å ha en fast mann å møte, og liker ikke det at når det ikke er forpliktelser så kan han lett forsvinne, og det er ikke kjekt. Men egentlig så kan en som er i et forhold også bare gå. Ingenting er tryggt egentlig.

Jeg synes forpliktelsen er viktigst med tanke på kjønnssykdommer og graviditet. Jeg setter nesten likhetstegn mellom de to.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det også. Ifølge nettet så får jeg inntrykk av at det er svært mange kvinner som også ønsker å kun ha sex uten forpliktelser. 

Jeg synes ikke det er noe i veien med å ha en mann for kun sex, og så leve livet mitt i stillhet ellers Men jeg ønsker å ha en fast mann å møte, og liker ikke det at når det ikke er forpliktelser så kan han lett forsvinne, og det er ikke kjekt. Men egentlig så kan en som er i et forhold også bare gå. Ingenting er tryggt egentlig.

Jeg synes forpliktelsen er viktigst med tanke på kjønnssykdommer og graviditet. Jeg setter nesten likhetstegn mellom de to.

Det er jeg helt enig i. 

Han som jeg var sammen med sist, han var veldig nøye med å dusje seg etter sex og sånn. Utifra hva han sa så fikk jeg inntrykk av at han trodde at dersom man dusjer seg veldig grundig etter sexen så får man ikke kjønnsykdommer. Men jeg må ærlig talt si: Har man sex med mange så er man skitten selv om man dusjer seg grundig etterpå. Man kan ikke dusje bort kjønnsykdommer. 

Jeg tenker på hvordan jeg vil ha det dersom jeg orker en dag, å gå ut å treffe en ny igjen. Jeg foretrekker forpliktelsen, fordi da er risikoen for kjønnsykdommer mindre. 

Det er ikke alle menn som er redd for graviditeteter. Men mulig de har sterilisert seg eller er steril. Selv har jeg hittil tatt sjansen fordi jeg vet ikke om jeg kan få flere barn, etter å ha forsøkt å få flere barn i årevis i tidligere parforhold. Men jeg vet ikke. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...