AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg fikk i dag en mistanke om at jeg har blitt lurt erklært. Altså at jeg har vært med en mann som faktisk hadde et forhold hele tiden med en annen. Er det noen som har opplevd noe lignende før på datinglinjer? Anonymous poster hash: 7c963...e50 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Dette er vel ikke noe nytt? Enormt med mennesker på datingsider som er i forhold fra før og kun er ute etter 1 ting. Ble du virkelig overrasket over dette? 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Dette er vel ikke noe nytt? Enormt med mennesker på datingsider som er i forhold fra før og kun er ute etter 1 ting. Ble du virkelig overrasket over dette? Jeg ble overrasket. For jeg ville stole på han. Vi hadde kontakt siden sommeren 2014. Vi møttes jevnt 2-4 ganger i uken. Men nå har jeg fått bekreftet at han hadde et forhold hele veien. Jeg hadde mistanker om det, men jeg er overrasket over at han holdt på så lenge med meg, og holdt det skjult. Men han er nok ikke den eneste som holder på sånn. Jeg har hørt flere slike historier. Men det er ganske dårlig gjort å leke med andres følelser på den måten. Man kan i det minste være ærlig. Anonymous poster hash: 7c963...e50 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Dette er vel ikke noe nytt? Enormt med mennesker på datingsider som er i forhold fra før og kun er ute etter 1 ting. Ble du virkelig overrasket over dette? Jeg ble overrasket. For jeg ville stole på han. Vi hadde kontakt siden sommeren 2014. Vi møttes jevnt 2-4 ganger i uken. Men nå har jeg fått bekreftet at han hadde et forhold hele veien. Jeg hadde mistanker om det, men jeg er overrasket over at han holdt på så lenge med meg, og holdt det skjult. Men han er nok ikke den eneste som holder på sånn. Jeg har hørt flere slike historier. Men det er ganske dårlig gjort å leke med andres følelser på den måten. Man kan i det minste være ærlig. Ikke for å være direkte frekk, men dette kan ikke forventes å finne på datingsider. Endret 9. februar 2016 av Det gode liv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Dette er vel ikke noe nytt? Enormt med mennesker på datingsider som er i forhold fra før og kun er ute etter 1 ting. Ble du virkelig overrasket over dette? Jeg ble overrasket. For jeg ville stole på han. Vi hadde kontakt siden sommeren 2014. Vi møttes jevnt 2-4 ganger i uken. Men nå har jeg fått bekreftet at han hadde et forhold hele veien. Jeg hadde mistanker om det, men jeg er overrasket over at han holdt på så lenge med meg, og holdt det skjult. Men han er nok ikke den eneste som holder på sånn. Jeg har hørt flere slike historier. Men det er ganske dårlig gjort å leke med andres følelser på den måten. Man kan i det minste være ærlig. Ikke for å være direkte frekk, men dette kan ikke forventes å finne på datingsider. Jeg var nok naiv, for jeg forsøkte å tro på at han var ferdig med tidligere forhold. Men nå forstår jeg at jeg var naiv. Men alle på datingssider sier at de er ærlig, og man skal jo stole på hva folk sier, men man kan tydeligvis ikke det. Anonymous poster hash: 7c963...e50 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jo, det var nok litt naivt. Men det er ikke utelukkende negativt det da - det viser jo at du ikke er innesluttet, kynisk og bitter iallfall Men så lærte du den for neste gang, vær litt mer skeptisk kanskje. Var jeg deg ville jeg droppet internett-dating. Det er enormt mye tullball rundt dette. Tinder virker jo som en gedigen knulle-app, skal vi tro alle artiklene man leser om emnet. Jeg vet jo også om mange som bruker det som det. Tragisk spør du meg. Treff partneren din på den gammeldagse måten heller. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg var nok naiv, for jeg forsøkte å tro på at han var ferdig med tidligere forhold. Men nå forstår jeg at jeg var naiv. Men alle på datingssider sier at de er ærlig, og man skal jo stole på hva folk sier, men man kan tydeligvis ikke det. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jo, det var nok litt naivt. Men det er ikke utelukkende negativt det da - det viser jo at du ikke er innesluttet, kynisk og bitter iallfall Men så lærte du den for neste gang, vær litt mer skeptisk kanskje. Var jeg deg ville jeg droppet internett-dating. Det er enormt mye tullball rundt dette. Tinder virker jo som en gedigen knulle-app, skal vi tro alle artiklene man leser om emnet. Jeg vet jo også om mange som bruker det som det. Tragisk spør du meg. Treff partneren din på den gammeldagse måten heller. Synes selv nettdating er den enkeste og beste måten å finne partner. Her må man selvfølgelig forstå at 70 pst an guttene bare vil pule og 70 pst av jentene bare vil ha oppmerksomhet og komplimenter. Allikevel er sjangsene mye større for å finne noen som passer enn om du stiller deg ved ferskvare avdelingen og prøver å sjekke opp alle som prøver å handle eller hyler på damer på et discotek. Cluet er å ikke legge for mye vekt på bilder og hvordan folk velger å beskrive seg selv og ikke involvere seg meg "chattere". Såvidt jeg har forstått så er tinder en puleside ja. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Jo, det var nok litt naivt. Men det er ikke utelukkende negativt det da - det viser jo at du ikke er innesluttet, kynisk og bitter iallfall Men så lærte du den for neste gang, vær litt mer skeptisk kanskje. Var jeg deg ville jeg droppet internett-dating. Det er enormt mye tullball rundt dette. Tinder virker jo som en gedigen knulle-app, skal vi tro alle artiklene man leser om emnet. Jeg vet jo også om mange som bruker det som det. Tragisk spør du meg. Treff partneren din på den gammeldagse måten heller. Jeg forsøkte å velge å tro han hele tiden. Men nå vet jeg at han har lurt meg hele veien. Men men... jeg orker ikke å stresse med å finne en ny, for jeg har datet mye før. Er rett og slett lei hele gamet Anonymous poster hash: 7c963...e50 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Jo, det var nok litt naivt. Men det er ikke utelukkende negativt det da - det viser jo at du ikke er innesluttet, kynisk og bitter iallfall Men så lærte du den for neste gang, vær litt mer skeptisk kanskje. Var jeg deg ville jeg droppet internett-dating. Det er enormt mye tullball rundt dette. Tinder virker jo som en gedigen knulle-app, skal vi tro alle artiklene man leser om emnet. Jeg vet jo også om mange som bruker det som det. Tragisk spør du meg. Treff partneren din på den gammeldagse måten heller. Synes selv nettdating er den enkeste og beste måten å finne partner. Her må man selvfølgelig forstå at 70 pst an guttene bare vil pule og 70 pst av jentene bare vil ha oppmerksomhet og komplimenter. Allikevel er sjangsene mye større for å finne noen som passer enn om du stiller deg ved ferskvare avdelingen og prøver å sjekke opp alle som prøver å handle eller hyler på damer på et discotek. Cluet er å ikke legge for mye vekt på bilder og hvordan folk velger å beskrive seg selv og ikke involvere seg meg "chattere". Såvidt jeg har forstått så er tinder en puleside ja. Jeg er så sjenert, så jeg ser bare på nettet som eneste mulighet til å treffe noen på, eller bekjente fra facebook . Har jo blitt sjekket opp på gaten og sånne ting, men det er sjelden. Jeg er ganske kresen og. Akkurat nå tenker jeg at nettet er muigheten men jeg vet ikke om jeg orker det igjen, for jeg har ikke lyst å oppleve det samme nok en gang. Var inne på en tinderside om dagen og så...haha... rene pulesiden ja.. så jeg slettet profilen med en gang. Jeg føler meg ikke klar for å begynne å date igjen, men ville se hva siden gikk ut på. Anonymous poster hash: 7c963...e50 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg var nok naiv, for jeg forsøkte å tro på at han var ferdig med tidligere forhold. Men nå forstår jeg at jeg var naiv. Men alle på datingssider sier at de er ærlig, og man skal jo stole på hva folk sier, men man kan tydeligvis ikke det. Anonymous poster hash: 7c963...e50 Dersom det er i menneskets egeninnteresse å lyge og å bedra, så gjør mennesket dette i nærmest alle situasjoner. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg var nok naiv, for jeg forsøkte å tro på at han var ferdig med tidligere forhold. Men nå forstår jeg at jeg var naiv. Men alle på datingssider sier at de er ærlig, og man skal jo stole på hva folk sier, men man kan tydeligvis ikke det. Anonymous poster hash: 7c963...e50 Dersom det er i menneskets egeninnteresse å lyge og å bedra, så gjør mennesket dette i nærmest alle situasjoner. Jeg tror ikke nødvendigvis at folk lyver i ALLE situasjoner. Det tror jeg ikke på. Men hvor kommer løgnene? Jo dersom en person ønsker å oppnå noe kan man lyve.Dersom en person har gjort noe som kan få konsekvenser for vedkommende eller viktige personer rundt seg, så kan man lyve. Alle mennesker kan lyve om noen ting. Men det spørs hva man lyver om. Å late som om man vil ha forhold når man vil noe annet, er egentlig ganske dårlig gjort. Men jeg tror at tilgangen til sex for en mann blir elendig dersom han sier hva han er ute etter. Hvor mange damer sier ja til uforpliktende sex på nettet? Tror ikke det er så mange. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det er som om du ikke leste posten du svarte på engang. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det er som om du ikke leste posten du svarte på engang. Jeg mener at mennesker som lyver og bedrar gjør det i de fleste situasjoner der de ønsker å oppnå noe til sin egen fordel ja. Jeg lestte hva du skrev, men jeg kan ha misforstått hva du mente Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det var akkurat det jeg skrev også, bare ordlagt på en annen måte. Men du skriver som om du motsier det jeg skriver, men kanskje du heller mente å si deg enig? Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det var akkurat det jeg skrev også, bare ordlagt på en annen måte. Men du skriver som om du motsier det jeg skriver, men kanskje du heller mente å si deg enig? Jeg er enig i det du skriver Lenke til kommentar
Unavailable2 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Dette er ikke så uvanlig, nettet er jo en fin og anonym måte å fikse noe ekstra hvis man allerede er i forhold. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Dette er ikke så uvanlig, nettet er jo en fin og anonym måte å fikse noe ekstra hvis man allerede er i forhold. Det er vel sant. Men det å lyve å si at man ønsker noe annet enn hva man gjør, er ganske sykt synes jeg. Men det er vel den måten de får sex på. Men det fins vel damer som søker uforpliktende sex også... men gjerne ikke så stort utvalg av de Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Dette er ikke så uvanlig, nettet er jo en fin og anonym måte å fikse noe ekstra hvis man allerede er i forhold. Det er vel sant. Men det å lyve å si at man ønsker noe annet enn hva man gjør, er ganske sykt synes jeg. Men det er vel den måten de får sex på. Men det fins vel damer som søker uforpliktende sex også... men gjerne ikke så stort utvalg av de Det kvinnelige utvalget er nok større enn du tror, og jeg har også inntrykk av at det vokser med utbredelsen av ny dating-teknologi. Tidene forandrer seg Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Dette er ikke så uvanlig, nettet er jo en fin og anonym måte å fikse noe ekstra hvis man allerede er i forhold. Det er vel sant. Men det å lyve å si at man ønsker noe annet enn hva man gjør, er ganske sykt synes jeg. Men det er vel den måten de får sex på. Men det fins vel damer som søker uforpliktende sex også... men gjerne ikke så stort utvalg av de Det kvinnelige utvalget er nok større enn du tror, og jeg har også inntrykk av at det vokser med utbredelsen av ny dating-teknologi. Tidene forandrer seg Jeg tror det også. Ifølge nettet så får jeg inntrykk av at det er svært mange kvinner som også ønsker å kun ha sex uten forpliktelser. Jeg synes ikke det er noe i veien med å ha en mann for kun sex, og så leve livet mitt i stillhet ellers Men jeg ønsker å ha en fast mann å møte, og liker ikke det at når det ikke er forpliktelser så kan han lett forsvinne, og det er ikke kjekt. Men egentlig så kan en som er i et forhold også bare gå. Ingenting er tryggt egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå