HansHG Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har Qtek 7070 og Chess Connect, som bruker Netcom som opratør. Har vært på netcom sine hjemmesiden og prøvd det manuelle oppsettet der. Har også sett på det manuelle oppsettet på idedata.no. Har lagt det inne flere ganger. Men telefonen kobler seg fortsatt ikke til GPRS. Det er ganske irriterende ettersom jeg ikke får brukt internet eller MMS. Det er jo litt av poenget med telefonen. Noen som har noen gode tips ? Når jeg går inn i eksplorer prøver den å koble til men jeg får bare meldingen: Unable to place call. Når telefonen prøver å koble seg til kommer det frem en liten G i høyre hjørne men den blir borte når jeg får feil meldingen. Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ring til netcom så åpner de abb. ditt for det. 05050 Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sikker på at Chess bruker NetCom sitt nett? Var helt sikker på at de brukte Telenor jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå