marh92 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Heisann! jeg jobber med samfunnsfag og skal ha eksamen før sommeren. Jeg skriver noe om alle læreplanmålene, men på det ene fant jeg ikke noe særlig i boken min, å jeg synes det var vannskelig å forstå det som stod på nettet. Læreplanmålet er som følger: diskutere omgrepa økonomisk vekst, levestandard, livskvalitet og berekraftig utvikling og forholdet mellom deii tillegg lurte jeg på om det var noen som hadde noen erfaring med eksamen i Geografi og RLE. er disse vanskelige? Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Heisann! jeg jobber med samfunnsfag og skal ha eksamen før sommeren. Jeg skriver noe om alle læreplanmålene, men på det ene fant jeg ikke noe særlig i boken min, å jeg synes det var vannskelig å forstå det som stod på nettet. Læreplanmålet er som følger: diskutere omgrepa økonomisk vekst, levestandard, livskvalitet og berekraftig utvikling og forholdet mellom deii tillegg lurte jeg på om det var noen som hadde noen erfaring med eksamen i Geografi og RLE. er disse vanskelige? Håper noen kan hjelpe meg! Hvilket år går du? Lenke til kommentar
marh92 Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 tar opp faget fra videregående, er nå 23 år så husker ikke hvilket år det var avgangsfag Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) tar opp faget fra videregående, er nå 23 år så husker ikke hvilket år det var avgangsfag Greit nok, her er noen notater fra en presentasjon jeg og noen andre hadde (ikke mine notater). Jeg aner ikke om det kan hjelpe, men det er vel noe. Bærekraftig utvikling: Nok ressurser Mange miljøvennlige tiltak Tilrettelegge syklende Økonomisk vekst: Tilgang til mer velferd Større omsetning av penger Kontorlandskap Balanse Levestandard: Materielle goder Bedre Livskvalitet: Følelser Variert Forusetter viss god levestandard Vi fikk 6 på presentasjonen hvis det betyr noe. Edit: Jeg glemte å nevne det, men dette er også mer rettet mot utbygging Endret 8. februar 2016 av John9s Lenke til kommentar
marh92 Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 ja det hjalp litt, takk skal du ha mister 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå