okjo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Forventning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Kloke er disse kråkefuglene og denne har sine realistiske forventninger kan jeg tenke meg. Et fint bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ja, er du dum nok til å fore kråker så blir du ikke kvitt dem. Men det betaler seg jo med bilder. Perfekt plassert i flata her i fint lys med god skarphet som henter farger og detaljer i både fugl og grastust. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Nydelig bilde av kråkungen. Skarpt, flott lys og farger, og ungen har fått rette plassen i flata. For min del har jeg ikke ett eneste kråkebilde. Ser ikke disse så ofte her vi bor. Merkelig i grunn, vi som holder til på Kråkerøy ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Fint bilde av kråke Kråke, ravn og sjære er kloke fugler Hilsen Leif Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ser ikke ut som han er helt fôrventnings-full enda. Artig å komme så nær kråka, som ofte er overraskende sky. Flott teknisk med nydelig bokeh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg