Albert Andersson Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Én av mange blåmeiser på fòrplassen ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei Albert. Ænnå en flott fugel, blåmeis, blue tit Mitt senaste bilde er den sjeldne langnebbede jernfugeln God mandags kveld ! Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Der var blåmeisen på plass, og det med stil. Ikke mye å klage på, men mulig du kunne klonet vekk den gule stripa bak stjerten. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Flott bilde av blåmeisen... Likte det Mvh Bekir Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Hei Albert. Ænnå en flott fugel, blåmeis, blue tit Mitt senaste bilde er den sjeldne langnebbede jernfugeln God mandags kveld ! Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg har så vidt kikket på den "langnebbede jernfugeln", og skal ta den i nærmere øyesyn senere ! Riktig god mandagskv M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Nydelig !!! Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Der var blåmeisen på plass, og det med stil. Ikke mye å klage på, men mulig du kunne klonet vekk den gule stripa bak stjerten. Hei, MotoG. Mange takk for hyggelig, konstruktiv tilbakemelding ! Den "gule stripa" er en kvist, og du har kanskje rett i at bildet kan bli bedre hvis jeg kloner den vekk. Men jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av å klone vekk elementer som naturlig "hører hjemme" i motivet, selv om det kan gjøre bildet bedre. Reflekser / flare / ghosting, derimot, har jeg ikke motforestillinger mot å klone vekk. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Flott bilde av blåmeisen... Likte det Mvh Bekir Hei, Bekir. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Nydelig og velkomponert bilde av denne fargerike krabaten , skarp , meget detaljert og med en fin fargepalett og et fint lys. Herlig dus bakgrunn er med på å sette prikken over i'en . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 En av de mange småfugler som sikkert er vel tilfreds med Anderssons forplass, og så poserer den så fint for fotografen ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Nydelig og velkomponert bilde av denne fargerike krabaten , skarp , meget detaljert og med en fin fargepalett og et fint lys. Herlig dus bakgrunn er med på å sette prikken over i'en . Mvh Alec Hei, Alec. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 En av de mange småfugler som sikkert er vel tilfreds med Anderssons forplass, og så poserer den så fint for fotografen ! Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Fòrplassen er så absolutt populær, men fotografer og kameraer er av og til noe "herk", og mange av småfuglene reagerer når de oppdager at kameraet peker i den retningen de befinner seg. Laaaangssoooomme bevegelser er en nødvendighet. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Bra kvalitet på fotojobben også. Tipper du bruker stativ så detaljert som denne er. Her er det bare å telle dunstrå for den som gidder. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Bra kvalitet på fotojobben også. Tipper du bruker stativ så detaljert som denne er. Her er det bare å telle dunstrå for den som gidder. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ved lukkertider over 1/25o s, blir det ofte(st) håndholdt kamera, men dette bildet er eksponert på 1/160 s, og da har jeg nok brukt stativ. M v h Albert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Blåmeisfoto av beste varemerke! Knallfint! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Blåmeisfoto av beste varemerke dette ! Knallfint! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Blåmeisfoto av beste varemerke dette ! Knallfint! Hei, Nils Christian. Hjertelig takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Artsbildene dine går de jeg finner i Cappelens naturhåndbøker en høy gang. Håper de forhører seg med deg før de eventuelt tenker på nye utgaver Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Artsbildene dine går de jeg finner i Cappelens naturhåndbøker en høy gang. Håper de forhører seg med deg før de eventuelt tenker på nye utgaver Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig og meget oppmuntrende tilbakemelding, - det hadde vært artig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg