Fylling98 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei! Jeg skal skrive ett essay om det moderne kvinnesynet. Synes dette er et vanskelig tema, da det er ganske mange ulike meninger om dette rundt om i verden, på tross av at det gjerne er den vestlige oppfatningen som dominerer. Noen som har noen meninger/ innvendinger rundt dette temaet? Om noen har lest teksten "Nils Klims underjordiske reise" av Ludvig Holberg, så kom gjerne med forskjeller og likskaper ut i fra denne teksten Tusen takk for alle svar på forhånd! Uttrykksikonet smile Lenke til kommentar
100% Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei! Jeg skal skrive ett essay om det moderne kvinnesynet. Synes dette er et vanskelig tema, da det er ganske mange ulike meninger om dette rundt om i verden, på tross av at det gjerne er den vestlige oppfatningen som dominerer. Noen som har noen meninger/ innvendinger rundt dette temaet? Om noen har lest teksten "Nils Klims underjordiske reise" av Ludvig Holberg, så kom gjerne med forskjeller og likskaper ut i fra denne teksten [/size] Tusen takk for alle svar på forhånd! [/size] Uttrykksikonet smile[/size] Kan du hjelpe meg med noen elektro oppgaver? Så kan du gjøre oppgavene mine, og jeg løser dine så slipper vi begge to å gjøre noen verdens ting. Enkelt 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Den vestlige oppfattningen som blir presentert som glansbilder mener du? Alt er bare fint og kvinner og menn er like mye verdt? Lik lønn for samme arbeid? Vel, må sprekke bobla di da den tankegangen ikke dominerer i det hele tatt. Ta en stor andel av muslimene, se litt i Kina, det er ganske anerledes i Russland, for ikke å nevne India. Tror jeg brått summerte opp over halve verden Så er det de skjulte tilstandene her i vesten da, går man under overflaten så er det nok ikke en så høy prosentandel av glansbildegreiene som man tror. Ikke det at andre kvinnesyn enn vi har her nødvendigvis er dårlige. Vi er veldig flinke til å dra frem pekefingern og si fy fy Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1707871 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå