Znoken Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har prøvd og gå fra passiv til activ user på Dc++men har problemer med at jeg ikke vet hvem port jeg skal velge og vet ei heller hvor jeg finner disse.. Er det noen risiko og gå fra passiv til activ???? Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) ingen risiko, enten funker det ellers funker det ikke. sitter du bak brannmur? bare drit i å skrive noen port eller ip. bare sett den på aktiv først og sjekk om det funker, hvis ikke kan du jo kommet tilbake Endret 18. november 2003 av Lexler Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Nei har ikke noe brann mur på for øyeblikket. Burde jeg det?? Men hva med porten da?? Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 brannmur er for pingler har du prøvd dc? drit i porten, sjekk først om det funker med default instillingene Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 1) Skaff deg f.eks. DynDNS-addresse. 2) Sett denne inn i "IP-address"-feltet i DC. 3) Velg en port, f.eks. 5000, og skriv denne inn i port-feltet. 4) Forward port 5000 i routeren din, eller evt. åpne den i firewallen. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ikke bruk dc, det mangler jo alt! ikke har det resume, du må manuelt finne brukere for alle filer+MASSE annet.blir heller aldri oppdatert.Dc++ oppdateres hele tiden med nye funksjoner.Dc++ har resume slik at du kan den automatisk fortsette fra andre..For å nevne noe. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det er feil at DC ikke har resume for det har den. Jeg brukte selv DC i et par år, men har nå gått over til DC++ som på mange måter er mye bedre. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Bare velg en port, husk på å ha den åpnet i firewallen og router hvis du har. Sørg også for at den er en forholdsvis sikker port. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er det forskjellig sikkerhetsgrad på portene? Kan du fortelle meg hvilke porter som er sikrere enn andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå