Gå til innhold

Hva synses man om denne siden..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa takk..:)

Gidder ikke å endre layout og fargevalg, syns ikke det er så galt jeg. Det blå du prater om regner jeg med at er bakgrunnen i menyen..? Syns den er fin også den, jeg..:)

"1337-hmpg" - hva betyr det..? Syns dem er fine også jeg..:) Må ha litt dilldall. :roll:

Lenke til kommentar

* Tror nok en lysere (kanskje hvit) bakgrunn hadde gjort seg bedre.

* Hva med å flette cellene mer sammen?

* De tre øverste cellene har forskjellig størrelse i forhold til de tre under.

* Prøv med en høyere cell-padding (Ihverfall på hovedcellen)

* Mouseover på lenkene?

* Litt flere grafiske elementer hadde nok gjort seg.. (Russesiden jeg nettopp laget er nokså lik din i størrelse og plassering, du kan jo sjekke den og se om du blir inspirert litt; Link

Lenke til kommentar

- siden bærer lite preg av at den er en russesiden annet en headeren.

- ellers lite rødt og.

- oppsettet var veldig firkantet.. ble for ryddig. ville tatt bort boksene på hver side av headeren, mener den skal få ha oppmerksomheten i fred. ville heller plassert dato og tid et annet sted. vil også miste litt av det "for ryddig" inntrykket.

- enig med PoleCat, en hvit bakgrunn, og en annen bakgrunn i menyene hadde gjort seg.

men lurer i grunn på hvorfor du

Gidder ikke å endre layout og fargevalg
?? er vel kanskje derfoe en spørr? for å få andre til å si sin mening slik at siden kan forbedres.. :-)
Lenke til kommentar

- Jeg synes hoveddelen, den med hvitt og rødt, har altfor stor kontrast - jeg får vondt i øynene av å se for lenge på den. Kanskje svart eller mørk grå font?

- Banneren er breiere enn hovedcella, er vel mulig å fikse det.

- Hva med å definere linkene tydligere med en hover eller underline?

Ellers ser den fin ut, ryddig - bedre enn mange russesider rundt omkring.

Har du brukt php include? Jeg må lære meg det....

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men jeg må si at jeg synes fargevalget var elendig. Den lyserøde skrifta passer overhodet ikke til bakgrunnen og jeg får nesten vondt i øynene.

Den cella som banneren er i er bredere enn cella under. Prøv å få dem i samme bredde. Det samme gjelder "copyrightcella".

WTF skal man med dato og klokkeslett på en russeside?? Slikt er etter min mening unødvendig, og kan med fordel sløyfes.

Det er innlysende at menyen er en meny. Du trenger ikke å skrive det.

Fiks deg noen ordentlige bullets i stedet for "::". Blir så mye finere. Trenger bare å være en liten firkant eller en stjerne eller en trekant eller en smiley eller bare ett eller annet.

Opprommet mellom cellene i vannrett retning er ikke det samme som i loddrett retning. Prøv å få til dette. Gir ofte et ryddigere preg.

Få til noe eget preg på admin-innlogginga til høyre. Slik som den er nå er den ikke direkte pen.

Tror det kunne gjort seg med mere padding/marginer.

Som andre har sagt: Bakgrunnen er ikke gøy.

Noen som har noen kommentarer, positive og negative..?
Beklager, ble mest av de den siste typen.. ;)
Lenke til kommentar

> Vanskelig å lese teksten. Rød er en vanskelig farge når det gjelder webdesign. Dessverre er det om russ, og da er det ikke så mye å velge mellom (utenom blå ++). jeg får vondt i hodet av den fargen

> mouseover på linkene i menyen?

> "baren" med copyright kunne godt vært 5 pixler høyere og like brei som "hovedsida"

> logoen er litt breiere enn der teksten står. unøyaktighetsfeil ...

> ellers ikke noe spesielt spennede side, dessverre ...

Sorry å måtte si det, men russ=fart og spenning. Det gjør ikke denne sida uttrykk for ...

For all del, grei side, men litt lite typisk russeside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...