OlaTK Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 går jo ikke å bannlyse noe da, når det er det spillet de fleste spiller på LAN. Jeg er ingen mega Fan av CS, men jeg spiller det uansett. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hmm, joda, cs er greit, liker bare ikke attituden til de som skriker og mener at CS eier lanet (at alle skal være stille og justere seg til dem sine "lover") - såkalte cs fjortisser bør få bank. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Supert med egen lan seksjon. Kan dere bannlyse CS i den seksjonen? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm, joda, cs er greit, liker bare ikke attituden til de som skriker og mener at CS eier lanet (at alle skal være stille og justere seg til dem sine "lover") - såkalte cs fjortisser bør få bank. ja må si meg enig der da. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Støtter ditt forslag 100% Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Fy ****** jeg kan virkelig ikke TRO hvor lang tid det tar å få satt opp denne. Hvis dere virkelig ikke VIL sette opp lan seksjonen, SI DET! Nå har vi venta i mange uker på dette og mast om det. Helt greit dere jobber gratis og for ingenting - men seriøst, hvis dere ikke VIL gjøre jobben kan dere bare si ifra på forumet, så slipper vi å vente på noe som aldri kommer. Edit: Ja vi har venta i 3 uker Endret 11. desember 2003 av SineTwo Lenke til kommentar
shahin Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg greier ikke holde meg så her kommer det: "HVA SA JEG!?" Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=159 There ya go, girls! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Yiiiiiiiiiihaw, takker takker Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Oh yes, takker for tidlig julegave yummy! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 flott med lan-party katregori, men som jeg fryktet havnet den under spill. Da blir det fortsatt like frustrerende vanskelig p prøve å samle folk som ikke er interisert i å sitte å spille en hel helg. Disse lan'erne (meg selv inkludert) leser jo ikke spill kategoriene! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) flott med lan-party katregori, men som jeg fryktet havnet den under spill. Da blir det fortsatt like frustrerende vanskelig p prøve å samle folk som ikke er interisert i å sitte å spille en hel helg. Disse lan'erne (meg selv inkludert) leser jo ikke spill kategoriene! poeng! støtter deg for fullt seksjonen skulle hett gamer (lamer) lan parties o.l. Lan parties skulle hatt en egen seksjon. Endret 12. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå