Gå til innhold

Legge til LAN section på forumet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda shahin, men vil nødig tråkke på noen tær ved å utføre noe uten at alle som har noe de skulle sagt faktisk har sagt det.

For å få ting til å skje sitter jeg nå (kl halv 4 om morgnen på en hverdag) våken og sender eposter hit og dit, så ikke klag :D Regner ikke med å få svar på disse før tidligst imorgen.

Lenke til kommentar

nei, hvorfor? da får man jo ikke med seg de "riktige" folka. Håpløst å samle andre en cs-geeks når det ligger under spill, eventuelt, folk gidder ikke komme fordi de antar at det bare vil være sc-geeks der når et lan blir annonsert under spill.

Lenke til kommentar

Er ikke helt enig at det viktigste er å få den opp. Dette forumet er blitt enormt stort etter hvert. regner med at de aller fleste brukerene her ikke er innom alle kategoriene. Folk som ikke går på lan for å spille, eller ikke går på lan fordi de tror det bare er spilling der, er ikke gamere, og leser dermed ikke spill-kategorien. Litt av poenget med å få en egen kategori for lan er jo at flest mulig skal opdage postene, og finne lanparties de kunne tenke seg å være med på.

Lenke til kommentar

Syns noen sa noe om at alle LAN var i Trondheims området.... !?! Ser på LANsiden.no at den store majoriteten av LAN som et satt opp der er i Stavanger!!

Litt langt å reise med 50 kg maskin, stol, klær, mat etc kansje.... (bor i Trondheim)

I Trondheims regionen har vi Xplore, og Xenox, som er av de store LANa (GLIMRENDE LAN forresten. Respect til folka der!!!) men vi hadde TILT et år, som gikk av stabelen i Trondheim sentrum, (ikke så bra LAN, men vi hadde Gbit internett da....!!!!! Viva BaneTele!!) men det forsvant pga økonomiske problemer. Jeg savner et LAN i Trondheim sentrum, av kaliber; STORT! Som ikke er så teite at de skal "konkurere" med Xplore eller Xenox. (dvs. legge LANet til samme dato)

Jeg støtter derfor ALL virksomhet for å liste opp samtlige LAN som skal opp på en plass. på denne måten kan de små LANa som "ingen" vet om få eksponert seg til rett målgruppe og bli større!!! :D

Lenke til kommentar

Fint forslag ,men alle lanene i Hordaland som er rimelig organiserte holder til her: http://www.partyreg.com/ Vil bare gratulere FULK Crewet som virkelig kan sakene og organisere ting..

Forholdene er ikke alltid de beste med tanke på at det ligger mitt i ødemarken og det ikke er så lett og få nett der hele tiden..

Bylan er en litt annen historie ,men det kom seg jo etterhvet.

Lenke til kommentar

egen kategori hadde vært fett

Lan

-Generelt

-Compoer (gaming,progging,design osv)

-Info (hvor det skjer)

-Omtaler av lan

kommer ikke på noe mer

jeg synes at dette er et bra forslag til et eget Lan section

å legge LAN under spill, :thumbdown:

Endret av Jonki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...