shahin Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Zzzzz *snork, snork* Håper denne lankategorien kommer tidsnok for lanet vi skal arrangere sommerferien 2004 Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Joda shahin, men vil nødig tråkke på noen tær ved å utføre noe uten at alle som har noe de skulle sagt faktisk har sagt det. For å få ting til å skje sitter jeg nå (kl halv 4 om morgnen på en hverdag) våken og sender eposter hit og dit, så ikke klag Regner ikke med å få svar på disse før tidligst imorgen. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, supert Vi skal ha lan til jul og har venta flere uker på denne supre section'en, hehe. Kommer vel til å bli mest aktiv innenfor denne kategorien, ingenting slår en god lan diskusjon Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vi venter fortsatt Er det ikke bare å hive opp en seksjon i hardware delen av forumet? *lei av å vente* Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det må jo egentlig ligge i enten spill eller hardware delen av forumet mener jeg da. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har alrdi vært på LAN, men kunne tenk meg. Så på lansiden.no, men det sto det ingenting om LAN der jeg bodde eller i omegn. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har alrdi vært på LAN, men kunne tenk meg. Så på lansiden.no, men det sto det ingenting om LAN der jeg bodde eller i omegn. seriøst? aldri vært på lan? Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror nok seksjonen kommer på plass om kort tid, antagelig under "spill". Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 nei, hvorfor? da får man jo ikke med seg de "riktige" folka. Håpløst å samle andre en cs-geeks når det ligger under spill, eventuelt, folk gidder ikke komme fordi de antar at det bare vil være sc-geeks der når et lan blir annonsert under spill. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Uff, samma ****** hvor man legger opp det den lan greia, bare få den opp ASAP! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Huff, jeg håper ikke denne seksjonen kommer under spill..Da er det nesten bedre under off topic Men uansett hvor den kommer, så syns jeg det er bra dere får opp en slik seksjon Lenke til kommentar
kain Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 det viktigste er at fi får en lan del sånn at det er lett å få en oversikt over lan rundt i norge Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er ikke helt enig at det viktigste er å få den opp. Dette forumet er blitt enormt stort etter hvert. regner med at de aller fleste brukerene her ikke er innom alle kategoriene. Folk som ikke går på lan for å spille, eller ikke går på lan fordi de tror det bare er spilling der, er ikke gamere, og leser dermed ikke spill-kategorien. Litt av poenget med å få en egen kategori for lan er jo at flest mulig skal opdage postene, og finne lanparties de kunne tenke seg å være med på. Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Syns noen sa noe om at alle LAN var i Trondheims området.... !?! Ser på LANsiden.no at den store majoriteten av LAN som et satt opp der er i Stavanger!! Litt langt å reise med 50 kg maskin, stol, klær, mat etc kansje.... (bor i Trondheim) I Trondheims regionen har vi Xplore, og Xenox, som er av de store LANa (GLIMRENDE LAN forresten. Respect til folka der!!!) men vi hadde TILT et år, som gikk av stabelen i Trondheim sentrum, (ikke så bra LAN, men vi hadde Gbit internett da....!!!!! Viva BaneTele!!) men det forsvant pga økonomiske problemer. Jeg savner et LAN i Trondheim sentrum, av kaliber; STORT! Som ikke er så teite at de skal "konkurere" med Xplore eller Xenox. (dvs. legge LANet til samme dato) Jeg støtter derfor ALL virksomhet for å liste opp samtlige LAN som skal opp på en plass. på denne måten kan de små LANa som "ingen" vet om få eksponert seg til rett målgruppe og bli større!!! Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 P.s Hvorfor ikke bare stette opp en helt ny kartogori.... "Datapary" eller "LAN pary" eller noe slikt? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Synes den passer best under spill jeg men. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Fint forslag ,men alle lanene i Hordaland som er rimelig organiserte holder til her: http://www.partyreg.com/ Vil bare gratulere FULK Crewet som virkelig kan sakene og organisere ting.. Forholdene er ikke alltid de beste med tanke på at det ligger mitt i ødemarken og det ikke er så lett og få nett der hele tiden.. Bylan er en litt annen historie ,men det kom seg jo etterhvet. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) egen kategori hadde vært fett Lan -Generelt -Compoer (gaming,progging,design osv) -Info (hvor det skjer) -Omtaler av lan kommer ikke på noe mer jeg synes at dette er et bra forslag til et eget Lan section å legge LAN under spill, Endret 9. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 blablabla og signatur på ørten kolonner Fint inlegg du hadde - men kunne du vær så snill å putte pc specs'ene dine i profilen din? Er meget irriterende når du har et inlegg på 2 linjer, og pc specs'ene på ca 20. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Supert med egen lan seksjon. Kan dere bannlyse CS i den seksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå