SineTwo Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Most importantly: Admin har ikke gjort noe med det, da peker jeg og selvfølgelig til denne posten: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...70277&st=40&hl= (Peker til shahin sin tråd) Han forklarer vel det meste Får håpe hw.no moderatorer ser denne tråden en gang og gjør noe med det. Selv er jeg kun ivrig på bra lan (masse shares osv.) - ikke bare lan for å spille cs. Selv på tg er det få av sånne mennesker jeg ønsker var der, men får man satt opp et fett lan i oslo med utvalgte folk hadde jeg vært mer enn fornøyd FEED ME! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 markalan er nest helg...Dit skal jeg ! *grin* Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 for meg virker det som om de fleste lan er i Trondheim... vet ikke hvorfor, men trodde de fleste var fra oslo/nærområdet... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 markalan er nest helg...Dit skal jeg ! *grin* Heldigvis skal ikke jeg der Headset only lan som kaller en TP kabel for en link kabel og bruker sort skrift på mørk bakgrunn. Det oser CS av det lanet der Men on topic igjen, sendte en mail til [email protected] og ba dem komme med en kommentar i denne tråden. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 markalan er nest helg...Dit skal jeg ! *grin* Heldigvis skal ikke jeg der Headset only lan som kaller en TP kabel for en link kabel og bruker sort skrift på mørk bakgrunn. Det oser CS av det lanet der Headset only er jo et must da. Se for deg et par hundre stykker sitte med hvert sitt sett høyttalere og spille om kapp med listepop versus blackmetal. Har opplevd det, og det vil jeg helst unngå å oppleve igjen! Enda verre, et par hundre stykker som spiller CS med høyttalere og brøler og koser seg skikkelig hver gang de taper/vinner/blir fragga/danser tango... Nei takke meg til headset og litt koselig musikk på høyt volum for å stenge ute alt det derre. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Ville bare si at i romjula, 25-28 skal vi arrangere lan. Hovedsakelig shahin da. Jeg og 3-4 andre joiner inn, blir lan med utroooolig mye shares osv. Mye wolfenstein ET og quake 3 og andre spill (ikke noe cs, kanskje fra 1 spiller, men da spiller han alene på nettet ) Felles winamp playlist så ingen føler seg utelukket når det gjelder musikk, stor leilighet med access til tv og alt det der. Så hvis noen er interessert, skal vi legge ut mer informasjon. Det er i oslo forresten Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Støtter dette forslaget. Hadde vært kult å få vite om lan før de har vært, eller dagen før slik at man ikke har sjans til å planlegge. Da hadde det kanskje vært lettere å finne lan hvor det går ann å treffe datafreaker over 25 også. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 (endret) By the by! TEP (the evil ponies) arrangerer LAN - hvor shahin/stratcast er "hovedsponsor" med plass osv. Requirements er vel bra med sharing (500gb+ ). Ingen CSing, ingen lamers, fjortisser osv. Seriøse folk som spiller q3 eller wolfenstein et eller battlefield, eller hva nå enn dere vil, bare ikke CS! Fordel om dere bor i oslo selvfølgelig, da dere bare kan gå hjem og dusje, sove osv. Selvfølgelig mulighet for oppvarming av mat osv, alt man finner generelt i en leilighet. Det blir et bra lan hvis vi blir 7-8 personer +++ med masse sharing Mer info finnes HER Er dere interessert så MSG meg eller shahin (på forumet). SineTwo Endret 23. november 2003 av SineTwo Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har fått svar på mailen jeg sendte til [email protected] nå. Svaret var kort og godt "Vi er klar over tråden, og vil ta det opp internt." Så da får vi bare vente litt til de har diskutert saken Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg ser at det er flere som ser på lansiden som et forum og ikke ønsker å være med i flere forum, jeg skal være enig i at det kan bli uoversiktelig med flere forum. Men lansiden er ikke et forum, det er en publiserings- og statistikksystem for lan miljøet i norge. Dette prosjektet ble startet siden det ikke var noen slik oppdatert side i norge, og at jeg forstod at det var mange som ønsket en slik oversiktside. Men jeg lurer litt på hvorfor dere heller ønsker å gå inn her på forumet å gå gjennom flere hundre poster, og kanskje finne et lan som er altfor langt borte? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nei, det er jo derfor vi ønsker en egen katgori for det. FO å slippe å gå igjennom flere hundre poster. Har man en egen kategori ser man jo mye raskere om det har kommet opp en ny post om et lan og om dette lanet er i nærheten eller langt unna. Slik som det er i dag må man jo innimellom søke for å finne ut om det er lagt inn poster om lan eller ikke. Og da får man jo også opp alle poster som omhandler spørsmål om hvordan sette om lan hjemme for å dele adsl o.l. Så jeg holder fortsatt fast ved at det hadde vært veldig kjekt med en egen lan-party kategori. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Hvis vi har litt bra regler for lan seksjonen så kan vi poste lan for hver tråd som startes, alle som er interesserte eller hva kan lese og svare på de trådene. Da blir det rimlig enkelt å se hvilke lan som passer deg. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 bra forslag, LAN section er et must! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Diskusjonene nærmer seg slutten. Dere kan regne med å få et svar i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Håper da svaret blir ja så vi kan legge opp lanet vårt og håpe på at noen kommer til romjula Trenger litt mer enn kun 5 pers! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Diskusjonene nærmer seg slutten. Dere kan regne med å få et svar i løpet av de neste dagene. Tror jeg tar meg den frihet og sier *bump* Vi venter på en avklaring her Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Selv starta jeg ny tråd på tilbake meldinger ang. om den kom opp snart... Ugh - tar sin tid dette. Klager egentlig ikke - men vennligst ikke si "...Dere kan regne med å få et svar i løpet av de neste dagene." når du egentlig mener uker Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 venter i spenning.... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Oi beklager, hadde helt glemt denne tråden. Ingen har enda sagt seg imot forslaget så det eneste som da gjenstår er å finne et passende sted å legge et slik forum. Hvis dere har gode forslag så del det gjerne med oss. Beklager nok en gang for at jeg ikke svarte før nå. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Synes det bør gå under hardware, siden det omhandler så utrolig mye. Spill, hardware, programvare osv Jaja, håper den blir slengt opp snart... Endret 4. desember 2003 av SineTwo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå