Gå til innhold

Legge til LAN section på forumet?

Anbefalte innlegg

Most importantly:

Admin har ikke gjort noe med det, da peker jeg og selvfølgelig til denne posten:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...70277&st=40&hl=

(Peker til shahin sin tråd)

Han forklarer vel det meste :)

Får håpe hw.no moderatorer ser denne tråden en gang og gjør noe med det. Selv er jeg kun ivrig på bra lan (masse shares osv.) - ikke bare lan for å spille cs.

Selv på tg er det få av sånne mennesker jeg ønsker var der, men får man satt opp et fett lan i oslo med utvalgte folk hadde jeg vært mer enn fornøyd ;) FEED ME!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
markalan er nest helg...Dit skal jeg ! *grin*

Heldigvis skal ikke jeg der :p Headset only lan som kaller en TP kabel for en link kabel og bruker sort skrift på mørk bakgrunn. Det oser CS av det lanet der :D

Headset only er jo et must da. Se for deg et par hundre stykker sitte med hvert sitt sett høyttalere og spille om kapp med listepop versus blackmetal. Har opplevd det, og det vil jeg helst unngå å oppleve igjen! Enda verre, et par hundre stykker som spiller CS med høyttalere og brøler og koser seg skikkelig hver gang de taper/vinner/blir fragga/danser tango... Nei takke meg til headset og litt koselig musikk på høyt volum for å stenge ute alt det derre. ;)

Lenke til kommentar

Ville bare si at i romjula, 25-28 skal vi arrangere lan. Hovedsakelig shahin da. Jeg og 3-4 andre joiner inn, blir lan med utroooolig mye shares osv. Mye wolfenstein ET og quake 3 og andre spill (ikke noe cs, kanskje fra 1 spiller, men da spiller han alene på nettet :))

Felles winamp playlist så ingen føler seg utelukket når det gjelder musikk, stor leilighet med access til tv og alt det der. Så hvis noen er interessert, skal vi legge ut mer informasjon.

Det er i oslo forresten :p

Lenke til kommentar

By the by! TEP (the evil ponies) arrangerer LAN - hvor shahin/stratcast er "hovedsponsor" med plass osv.

Requirements er vel bra med sharing (500gb+ :)). Ingen CSing, ingen lamers, fjortisser osv.

Seriøse folk som spiller q3 eller wolfenstein et eller battlefield, eller hva nå enn dere vil, bare ikke CS! :)

Fordel om dere bor i oslo selvfølgelig, da dere bare kan gå hjem og dusje, sove osv.

Selvfølgelig mulighet for oppvarming av mat osv, alt man finner generelt i en leilighet.

Det blir et bra lan hvis vi blir 7-8 personer +++ med masse sharing :)

Mer info finnes HER

Er dere interessert så MSG meg eller shahin (på forumet).

SineTwo

Endret av SineTwo
Lenke til kommentar

Jeg ser at det er flere som ser på lansiden som et forum og ikke ønsker å være med i flere forum, jeg skal være enig i at det kan bli uoversiktelig med flere forum. Men lansiden er ikke et forum, det er en publiserings- og statistikksystem for lan miljøet i norge. Dette prosjektet ble startet siden det ikke var noen slik oppdatert side i norge, og at jeg forstod at det var mange som ønsket en slik oversiktside.

Men jeg lurer litt på hvorfor dere heller ønsker å gå inn her på forumet å gå gjennom flere hundre poster, og kanskje finne et lan som er altfor langt borte?

Lenke til kommentar

Nei, det er jo derfor vi ønsker en egen katgori for det. FO å slippe å gå igjennom flere hundre poster. Har man en egen kategori ser man jo mye raskere om det har kommet opp en ny post om et lan og om dette lanet er i nærheten eller langt unna. Slik som det er i dag må man jo innimellom søke for å finne ut om det er lagt inn poster om lan eller ikke. Og da får man jo også opp alle poster som omhandler spørsmål om hvordan sette om lan hjemme for å dele adsl o.l.

Så jeg holder fortsatt fast ved at det hadde vært veldig kjekt med en egen lan-party kategori.

Lenke til kommentar

Selv starta jeg ny tråd på tilbake meldinger ang. om den kom opp snart... Ugh - tar sin tid dette.

Klager egentlig ikke - men vennligst ikke si "...Dere kan regne med å få et svar i løpet av de neste dagene." når du egentlig mener uker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...