Gå til innhold

Legge til LAN section på forumet?

Anbefalte innlegg

Hei, legger merke til at det er en del LAN ved ferier osv... Noen små jule LAN her og der.. Noen er private og andre er åpne.

Det hadde vært fint om HW.NO hadde lagt til egen LAN section på forumet, slik at folk kan poste (seriøst) om LAN de skal arrangere og informasjon osv.

Bare en :ide:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke mer å si enn at jeg støtter det forslaget 100%. Nå havner noen dataparty diskusjoner under "generell diskusjon" på gamer delen og noen under internett og nettverk på hardware delen og man går lett glipp av noen events

Egen kategori fører jo også ofte til flere diskusjoner rundt temaet :)

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar

men er det da noe galt med TG? nope! skal dit neste år :D

med en LAN seksjon i forumet så vil man få flyttet alle feilpostene som er spredt over så og si hele hw.no forumet over til ett eget forum kategori, med andre ord, forumet blir en del ryddigere og forhåpenteligvis så slipper vi 'hvem er på TG!!???' i 'annet' samttidig som 'Er du på TG??????' i f.eks 'internett' katalogen..

jeje pluss seff så får vi en plass å sjekke ut om det er noe som skjer i helgen/ferien :)

Lenke til kommentar
men er det da noe galt med TG?  nope!  skal dit neste år :D

Virker som det er fler og fler som hekter seg på TG toget hvert år... gjelder å få tak i billetter da...

Kommer til å gjøre ALT for TG billetter, TG03 var konge, vedder på at 04 blir minst like bra!! Denne gangen skal jeg dit med venner, så det blir ikke så kjipt...

Møtte mange intressange hw.no personer og! ganske stolt over å sitte ved siden av Blib... :D som knuste meg i hw.no kompoen... men så var jeg mer intressert i å game enn å lese hw.no historie :)

Ingen TG uten #hw.no rekke!! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...