MotoG Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 En "nebbete" fyr. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 HeI Melvin. Fint bilde av kjernbiter, stenknäck i Sverige Har sett den mange ganger i Skåne där jag kommer fra, og min gode vän Ulf som nu bor där, hade sett en i forrige uke Hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 HeI Melvin. Fint bilde av kjernbiter, stenknäck i Sverige Har sett den mange ganger i Skåne där jag kommer fra, og min gode vän Ulf som nu bor där, hade sett en i forrige uke Hilsen Leif Kjernebiter sorry Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 HeI Melvin. Fint bilde av kjernbiter, stenknäck i Sverige Har sett den mange ganger i Skåne där jag kommer fra, og min gode vän Ulf som nu bor där, hade sett en i forrige uke Hilsen Leif Kjernebiter sorry Takker så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Flott komponert bilde av vakker fugl ,skarp og fargerik og med en dus og fin bakgrunn . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 En fugl som man ikke så ofte ser, fint portrettert her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg, la den opp i fullstørrelse på fullskjerm for største format og så da at detaljene kom noe bedre fram. Fuglefoto med 440 mm. og lukkertid på 1/60 s blir vanskelig å holde stille nok. Burde nok hatt en noe raskere lukkertid er min erfaring med småfugl og tele opp til 500 mm på. Fotograferte ofte småfugl fra min balkong i Goa i India i avstander opp til 50 meter i luftlinje. Men uten stativ ble det litt sånn bingo. men gøy likevel å se hva man får til. Tipper muligens litt cropping også her så da bør du kanskje alt i alt være fornøyd. Tar forbehold her da jeg ikke vet avstand, om objektivet har optisk stabilisator eller om stativ har vært i bruk. På moderne utstyr kan man godt bruke 3000 ISO eller mer ved fuglefoto for nå gir det ikke lenger like mye støy som tidligere. Men så også det er sagt så ville jeg vært fornøyd med et slikt resultat som dette. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 HeI Melvin. Fint bilde av kjernbiter, stenknäck i Sverige Har sett den mange ganger i Skåne där jag kommer fra, og min gode vän Ulf som nu bor där, hade sett en i forrige uke Hilsen Leif Kjernebiter sorry Takker så mye Bare hyggelig Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hei, MotoG. Kjernebiter har jeg aldri sett, men vet at trykkraften den kan utøve med nebbet er nesten 50 kg. Bildet ditt gir et godt inntrykk av farger, og fuglens uforholdsmessig store hode synes godt. M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg