Velmont Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Hei, jeg sitter her i Oxford uten internett hjemme, men med en laptop der. Det betyr at jeg trenger og overføre filer. Jeg har et Pentax Optio S kamera med SD kort, problemet er at dette kameraet trenger drivere for å funke i Win2k. Jeg trenger altså en ekstern usb SD kort leser. Kan mer enn gjerne ha memorystick også osv. Jeg spurte litt rundt i butikker her men ingen kunne gi meg en garanti på at de ville funke outofthebox! Derfor trenger jeg en av dere med en slik box til å teste, eller å konfirmere at den boxen funker.... *Håååpe* er det noen der? -- Skal også funke i Linux, men dét får jeg alltids til.. Windows er problemet her i denne sammenhengen Endret 19. februar 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Denne delen av forumet var utrolig tam.. :| Ingen som eier en slik leser? Hmm.. Vel, jeg får søke og se om jeg finner et forum der det fins folk som har :> Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Jeg fant.. Burde selvfølgelig brukt denne metoden først, jeg tenkte jo på det i begynnelsen. Men av en grunn fikk jeg det for meg at de ikke ville skrive så 'avansert' informasjon på websidene.. Her har jeg litt ifra FAQen som ga meg svar: http://www.sandisk.com/tech/faq/59.html Her er leser/skriveren: http://www.sandisk.com/consumer/sixinone.asp Den leser og skriver til: CompactFlash Type I and II SmartMedia Memory Stick MultiMediaCard SD Card -- Sånn hvis noen andre skulle være interesserte. Om den funker i Linux finner jeg utav når jeg har kjøpt den.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Den funka MEEEGET bra i Linux! Plug'n'Play ;D Ellers så funker den kjempebra på skolen, den er utrolig rask Om du legger inn driverene så får du også eget ikon for hver stasjon i Windows, litt stilig - lurer på om jeg skal kopiere noen av ikonene over til Linux Laptopen så kan jeg ha en fin knapp å trykke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå