Lassern Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Støvsamler VII Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 L8? Nostalgi. Akkurat denne modellen heter L36, men ikke mindre nostalgisk av den grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Slike har jeg ikke sett siden min gamle far drev med analog fotografering . Han hadde en Kodak Retinette 1a tror jeg den het og brukte separat lysmåler. Dette ble full flashback. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Viktig instrument for fotografer før de litt mer avanserte speilrefleksene kom på slutten av 60-tallet. (slik jeg husker det). Igjen fin dokumentasjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hei, Lassern. Sekonic har røtter tilbake til 1941. og den avbildede modellen, L-36, kom på markedet i 1960. Sekonic har alltid vært i forkant av utviklingen av lys- / eksponeringsmålere, og fornyer modellspekteret ganske ofte. Dagens bilde av støvsamler VII, er som vanlig, - en fornøyelse å studere ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Slike har jeg ikke sett siden min gamle far drev med analog fotografering . Han hadde en Kodak Retinette 1a tror jeg den het og brukte separat lysmåler. Dette ble full flashback. Mvh Alec Snodig nok tok jeg et bilde av en slik kombinasjon også! Riktignok Retina 1a, men det var kanskje en slik det var? Legger ut det som neste "støvsamler" Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Viktig instrument for fotografer før de litt mer avanserte speilrefleksene kom på slutten av 60-tallet. (slik jeg husker det). Igjen fin dokumentasjon. Mvh Ragnar Tusen takk, Ragnar. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Hei, Lassern. Sekonic har røtter tilbake til 1941. og den avbildede modellen, L-36, kom på markedet i 1960. Sekonic har alltid vært i forkant av utviklingen av lys- / eksponeringsmålere, og fornyer modellspekteret ganske ofte. Dagens bilde av støvsamler VII, er som vanlig, - en fornøyelse å studere ! M v h Albert. Tusen takk, Albert. Alltid artig med dine utfyllende kommentarer. Setter pris på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg