Felix.Gjestland Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei, skal kjøpe laptop som skal kunne kjøre noen spill. Pc`en er en Acer Aspire V Nitro VN7-591G Black Edition. Greide ikke å legge til link. Men den har Intel Core i5-4210 h (2.9 GHz) Og skjermkort: Nvidia GTX 960M. Holder dette til spill som skyrim, cod og moderne skytespill? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ja, men prøv heller å skaffe moderne cpu f.eks i5 6200U eller Core M 5Y71 eller i5-6300HQ og tilsvarende trekker mye mindre strøm. Da antar jeg du har full HD eller mindre og ikke vil spille på maks grafikknivåer. Lenke til kommentar
Felix.Gjestland Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Ja, men prøv heller å skaffe moderne cpu f.eks i5 6200U eller Core M 5Y71 eller i5-6300HQ og tilsvarende trekker mye mindre strøm. Da antar jeg du har full HD eller mindre og ikke vil spille på maks grafikknivåer. Hvordan? Må jeg velge ny pc da? Var egentlig ganske fornøyd med det tynne designet og prislappen... Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ja, men prøv heller å skaffe moderne cpu f.eks i5 6200U eller Core M 5Y71 eller i5-6300HQ og tilsvarende trekker mye mindre strøm. Da antar jeg du har full HD eller mindre og ikke vil spille på maks grafikknivåer. Hvordan? Må jeg velge ny pc da? Var egentlig ganske fornøyd med det tynne designet og prislappen... MÅ du ha en laptop? Lenke til kommentar
Felix.Gjestland Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 JA, prøvde først å bygge en pc, men jeg vil heller ha bærbar da jeg kan ta den med tilvenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå