Carpe Dam Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Ja, la oss bøye oss frem og ta det med det samme, så får vi i det minste velge hvilket sandpapir de skal bruke som glidemiddel... Lenke til kommentar
Z.. Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hei dere glemte å lage en guide for de som sitter på linux Lenke til kommentar
Z.. Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 her er FULLE guiden fra google, inkluderer også linux distros som feks ubuntu osv. https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Pass på Tek.no. I danmark ble folk saksøkt for guider som dette. Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Da jeg gjorde dette mistet jeg tilgangen til printeren... Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Denne guiden er ikke tilstrekkelig. Ved å "bare" bytte DNS er det akkurat det man bytter: en katalog av IP adresser, og man vil fortsatt bli logget (enten av ISP, eller visse danske "advokater" ved bruker av torrents etc). Så denne guiden hjelper egentlig med noe helt spesifikt man samtidig er til lite hjelp ellers. Bruk premium VPN med god kryptering. Bruk VPN servere som er helst i land som ikke tillater slik avlyttings-tull. Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Har prøvd på bruke VPN på flere sperrede nettverk, men det går ikke igjennom. Er det også sperre for VPN i systemene eller er VPN avhengig av DNS for å koble seg til? En del nettverk foretar såklat DPI (Deep Packet Inspection), og kan blokkere f.eks openvpn på denne måten. Det er som regel meta data som blir analysert, og denne blokkeringen kan effektivt unngås ved f.eks openvpn xorpatch Lenke til kommentar
Konquer Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Er dette en guide på å bli en pirat? Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) ... Endret 12. mars 2017 av karbon8 Lenke til kommentar
Katriona3 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Jeg er ganske så blank, men kan til nød følge en "oppskrift". Jeg har fått til 2 av våre laptopper, men en gammel Toshiba vil ikke være med på dette. Når jeg legger inn de nye tallene, kommer det opp en melding: dns serveren2201:4860:4860:8888 er ikke en gyldig ip adresse Da stopper mine kunnskaper helt opp. Hva kan jeg gjøre videre for å få til min gamle toshiba? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå