boff Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Så et par glimt fra en film som gikk på Canal Digital søndag 16 d.m. i tolvtiden (utenom annonsering) der en fyr m.a. sloss heftig med en animert ku. Den filmen kunne jeg tenke meg å se, men vet noen hvilken film det var? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Så et par glimt fra en film som gikk på Canal Digital søndag 16 d.m. i tolvtiden (utenom annonsering) der en fyr m.a. sloss heftig med en animert ku. Den filmen kunne jeg tenke meg å se, men vet noen hvilken film det var? "Kung Pow" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kung Pow - Enter The Fist, ja.. Men, jeg ble desverre nokså skuffet! ..men, den hadde sine sider også ! Lenke til kommentar
OuO Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Huff, kung pow må være noe av det mest tragiske jeg noen sinne har sett Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Huff, kung pow må være noe av det mest tragiske jeg noen sinne har sett Er det den filmen hvor de dubber en gammal asiatisk B-sviske ? I så fall var det gøy de delene hvor de dubba heltinnen og han gamle mesteren, men mye av den amerikanske humoren var cheesy. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det var jo genialt bra dubbet da! fikk en dårli gammel film fra 70 tallet til å bli genial! lo meg ihjel hele tiden omtrent! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Sett som film i seg selv er den ikke noe bra. Men tenk på hva poenget med filmen var. De har tatt 2 crappy japanske b-karatefilmer fra 70-tallet, og dubba om ALLE stemmene, klipt dem sammen til en film, og lagt på nye scener med Steve Oedekerk innimellom. Det at filmene er klippet SÅ bra sammen at det ikke merkes, er i seg selv en skikkelig bragd. De fikk tilogmed han gubben som spiller Master Pain (Fei Lung, som er en legende i karatefilmer) til å komme og gjøre karatescenene med Steve Oedekerk. Det er i seg selv ganske kult, å se den gamle sjefskaratekaren på film igjen. Det eneste var at de la litt overkill på noen av stemmene..men de må jo hatt det sinnsvakt artig under dubbinga. I 1966 gjorde Woody Allen det samme med sin første film. Han tok en japansk spionfilm, og dubba noe sinnsyk engelsk dialog over alle scenene og hadde til slutt en genialt artig crazykomi-film (selv om ikke orginalen var en komedie). Den het "What's up, Tiger Lily?" og var startskuddet for karrieren hans. Så egentlig har bare Steve brukt samme ideen om igjen. Endret 23. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 De har tatt 2 crappy japanske b-karatefilmer fra 70-tallet, og dubba om ALLE stemmene, klipt dem sammen til en film, og lagt på nye scener med Steve Oedekerk innimellom. Det at filmene er klippet SÅ bra sammen at det ikke merkes, er i seg selv en skikkelig bragd.De fikk tilogmed han gubben som spiller Master Pain (Fei Lung, som er en legende i karatefilmer) Hehe,ja stemmer det, likte spesiellt den scenen hvor Master Pain peker på kartet "Tiger, birdie, birdie, birdie, tiger" : Og når hun dama syter, "mioo mioo!", hihi fnis. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Scenen med kua var den eneste som ikke var morsom i hele filmen! Mulig vi var i et sært humør, men vi lo så vi ikke fikk puste når vi så den filmen Oppfølgeren kommer ut i år eller neste år. Balls of fury. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 http://www.youtube.com/watch?v=_nvcZG3Uxtw Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Trenger ikke bump av en 4 år gammel tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg