AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei, hvordan foretrekker dere menn å komme? Synes dere det er best inni fitta, munnen etc og liker dere å kjøre raskt tempo i det dere kommer eller sakte? Anonymous poster hash: 412c5...a85 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Litt avhengig av situasjon og kjemi, men jeg har en fetisj for hender så det å komme av en håndjobb er for meg det beste i de aller fleste tilfeller. Ikke mye som slår det å se et par myke hender rundt pikken. Når det gjelder raskt vs. sakte tempo så varierer det veldig. Jeg har også en forkjærlighet for teasing og det å holdes på kanten av orgasme over lengre perioder, og i tillegg liker jeg godt såkalte "ødelagte" orgasmer (hvor stimuli minimeres eller fjernes helt i det en tipper over kanten) så det kommer igjen an på situasjon og kjemi. Nå er jeg bare én mann da, og snakker ikke på vegne av "menn". Men gi meg en slik behandling som dette så kommer jeg garantert tilbake for mer. Anonymous poster hash: 5602b...51c Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Langt inne der nede, i munnen eller mellom brystene. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 I min egen munn. Jeg er stor fan av resirkulering. 4 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Inni, raskt tempo, vet ikke hvorfor jeg svarer på denne tråden 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hei, hvordan foretrekker dere menn å komme? Synes dere det er best inni fitta, munnen etc og liker dere å kjøre raskt tempo i det dere kommer eller sakte? Anonymous poster hash: 412c5...a85 Beste er å sitte å ri pikken Da kommer jeg lett 1 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Med dama ridende i reverse cowgirl. Fantastisk! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Det varierer veldig. Noen ganger er det deilig å bare ligge tilbake og komme i munnen til dama mens hu presser seg så langt ned på pikken som hu klarer og bruker tunga på roten. Andre ganger liker jeg å sprute på puppene hens og gni spermen utover. Liker også veldig godt å bli ridd til jeg kommer. Jeg har en liten spermfetish, så for å sette prikken over i-en sp slikker jeg det gjerne opp igjen etterpå. Anonymous poster hash: c190d...2f8 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg har en liten spermfetish, så for å sette prikken over i-en sp slikker jeg det gjerne opp igjen etterpå. Anonymous poster hash: c190d...2f8 En liten? Not judging. --- Jo kåtere jeg er, jo bedre er orgasmen. Så det varierer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg