Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan foretrekker dere å komme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt avhengig av situasjon og kjemi, men jeg har en fetisj for hender så det å komme av en håndjobb er for meg det beste i de aller fleste tilfeller. Ikke mye som slår det å se et par myke hender rundt pikken.  :love:

Når det gjelder raskt vs. sakte tempo så varierer det veldig. Jeg har også en forkjærlighet for teasing og det å holdes på kanten av orgasme over lengre perioder, og i tillegg liker jeg godt såkalte "ødelagte" orgasmer (hvor stimuli minimeres eller fjernes helt i det en tipper over kanten) så det kommer igjen an på situasjon og kjemi.

Nå er jeg bare én mann da, og snakker ikke på vegne av "menn". Men gi meg en slik behandling som dette så kommer jeg garantert tilbake for mer. ;)

Anonymous poster hash: 5602b...51c
Lenke til kommentar

Det varierer veldig. Noen ganger er det deilig å bare ligge tilbake og komme i munnen til dama mens hu presser seg så langt ned på pikken som hu klarer og bruker tunga på roten.

Andre ganger liker jeg å sprute på puppene hens og gni spermen utover.

Liker også veldig godt å bli ridd til jeg kommer.

Jeg har en liten spermfetish, så for å sette prikken over i-en sp slikker jeg det gjerne opp igjen etterpå. Anonymous poster hash: c190d...2f8

Lenke til kommentar

Jeg har en liten spermfetish, så for å sette prikken over i-en sp slikker jeg det gjerne opp igjen etterpå. Anonymous poster hash: c190d...2f8

En liten?  :ermm:

Not judging. 

---

Jo kåtere jeg er, jo bedre er orgasmen. Så det varierer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...