Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med tysken haster!

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal ha snakke ting i tysk også har jeg skrevet litt men trenger litt mer å si og jeg trenger hjelp med retting!! Er ikke god i tysk UPS UPS

Her er teksten

Ich heibe Synne. Ich vin 15 Jahre alt und ich wohne in ...... Ich habe eine schwester und si heibt .... Meine mutter heibt ..... Und arbeiten in ..... Und meine vater heibt .... Und arbeiten in..... Meine hobby ist fubball. Ich liebe sport. Ich habe blonde haare und blaue auge.

Veldig hyggelig om du vil hjelpe meg!❤️

NB b = ss

Endret av Synne205
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan dessverre ikke tysk bedre enn du kan, men i et hvilket som helst språk, unngå det du gjør med punktumene der........ <--- Dette vil læreren trekke deg ned på. Ett enkelt punktum holder. Jeg tror ikke tysk har noen spesielle regler på dette som vi selv ikke har. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan dessverre ikke tysk bedre enn du kan, men i et hvilket som helst språk, unngå det du gjør med punktumene der........ <--- Dette vil læreren trekke deg ned på. Ett enkelt punktum holder. Jeg tror ikke tysk har noen spesielle regler på dette som vi selv ikke har. :)

Virker som om han bare har sensurert. Står f.eks "min mor heter ...."
Lenke til kommentar

Virker som om han bare har sensurert. Står f.eks "min mor heter ...."

Da gir det mer mening. Bra jeg ikke skrøt på meg tysk-kunnskaper innledningsvis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...