OHJohansen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Vi fikk en smakebit av den kommende HDR-TV-en.Her er Sonys nye toppmodell for 2016 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Lurer mest på hvordan høytallene ser ut: Om det ser slik ut kan de utmulig bli god lyd hvis man skal høre på musikk. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 ... Ingen bruker vel TV uten ekstra høytalere? 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ingen som kjøper toppmodell iallfall. Jeg skulle gjerne sett at tvene kom uten både tuner og høyttalere (og smart-system), bare en skikkelig god og pen skjerm. 6 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ingen som kjøper toppmodell iallfall. Jeg skulle gjerne sett at tvene kom uten både tuner og høyttalere (og smart-system), bare en skikkelig god og pen skjerm. Elkjøp selger uten tuner. Der er en fordel for dem som ikke vil bli anmeldt til NRK. 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Elkjøp selger uten tuner. Der er en fordel for dem som ikke vil bli anmeldt til NRK. Elkjøp selger ikke gode tv-er uten tuner, og de koster masse. Mye bedre løsning å kjøpe vanlig tv og få plombert. 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Men de tv'ne er ikke på øverste hylle kvalitetsmessig. Kjøper man TV i dette prissegmentet har man vel store intensjoner om å ha skikkelig lyd fra eksternt anlegg, så hadde vært supert om de kunne leveres uten høyttalere. Lenke til kommentar
RuneWi Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Elkjøp selger uten tuner. Der er en fordel for dem som ikke vil bli anmeldt til NRK.Elkjøp selger ikke gode tv-er uten tuner, og de koster masse. Mye bedre løsning å kjøpe vanlig tv og få plombert. Hvem gjør slikt? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Er XD85C den modellen som de viste frem på CES som hadde 4000 nits baklys? Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Fortsatt skeptisk til kantbelysning, selv om denne er dobbelt så kantbelyst. Vil tippe jeg enter venter på en skikkelig oled. Om jeg ikke klarer å holde meg så blir det eventuelt Panasonic DX900 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Edit: Feilpost Endret 8. februar 2016 av Audun_K Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Er XD85C den modellen som de viste frem på CES som hadde 4000 nits baklys? Nei, den med 4000 nits var bare en techdemo for hva som er mulig for fremtiden. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Er XD85C den modellen som de viste frem på CES som hadde 4000 nits baklys? Nei, den med 4000 nits var bare en techdemo for hva som er mulig for fremtiden. Aah, det var synd, virket veldig lovende, liker det at de fortsatt innoverer Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Enda en fjernkontroll uten dedikerte knapper for hdmi-inngangene. Stort savn når alle 4 er i bruk... 1 Lenke til kommentar
tommgamm Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ingen som kjøper toppmodell iallfall. Jeg skulle gjerne sett at tvene kom uten både tuner og høyttalere (og smart-system), bare en skikkelig god og pen skjerm. Kanskje kun Wi-Fi mottaker for å trådløst speile mobil eller nettbrettet på TV-en. Men liker tanken om ett enkelt system som senker prisen uten at d går utover bildekvalitet. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg liker løsningen til Samsung godt, de burde tatt den lenger. Deres toppmodeller er stokk dumme skjermer med én inngang og ingen software, også er alt annet putta i en breakout-boks som kan byttes uavhengig av skjermen. Det er et stort steg i riktig retning, nå må bare selve boksen bli litt dummere den også (eller selges i flere varianter). Jeg vil ikke ha smart-tv, tuner, nett-tilkobling og apper. Det har jeg andre dingser fra flinkere folk til. Jeg vil ha en superpen kvalitetsskjerm som varer i noen år. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 9505 har vel alle innganger i ekstern boks, men 8005 er idiotisk på det området. Både strøm, skjermkabel og bredbånd må kobles til tv'n. Hvorfor kunne de ikke lagt bredbånd og strøm på skjermkabel? De har jo laget en proprietær kabel, så den kunne inneholdt alt nødvendig. Også måtte jeg krype til korset og kjøpe optisk kabel, for ARC får jeg ikke til å virke uansett hvilke innstillinger jeg tukler med på tv og forsterker Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ingen som kjøper toppmodell iallfall. Jeg skulle gjerne sett at tvene kom uten både tuner og høyttalere (og smart-system), bare en skikkelig god og pen skjerm. Enig, dog kunne jeg godt hatt en liten "PC-speaker" bare for ren diagnostikk. AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Jeg har 9005, den har alt bortsett fra strøm i én kabel. Typisk Samsung å levere noe som er nesten bra. Endret 9. februar 2016 av Audun_K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå