Gå til innhold

artifacts?

Zer0z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

artifacts er, at evt. GPU blir for varm og lager artifacts, minnet kan også lage artifacts ved for høye hastigheter..... BTW er ikke akkurat god til å forklare hva som er grunnen til at du får det, men hvis du overklokker grafikkortet ditt for langt så får du artifacts.

artifacts er ugjevnheter i bilde, ting blir lagd om til streker, masse ukontrolerte prikker som kommer opp her og der er vel de mest kjente artifactsa.

artifacts er ikke skadelig for noe som helst ( så vidt jeg veit :p: ) men får du det så klokker du bare ned skjermkortet til du ikke får det lenger

Lenke til kommentar

9500pro kan ikke moddes

9500np kan moddes

aktifacts, grafuske feil, kan minne om det du kanskje forbinder med "filmflimmer" på kino, dvs at plutselig så dukker det opp en trekant på skjermen i tilfeldig farge(som regel en annen farge enn den som var der for 2 sec siden). du vil kjenne dem igjen når du får det

Lenke til kommentar
Kun for Radeon 9500 64/128 MB

Med andre ord: Dette trikset gjelder kun for Radeon 9500-baserte kort med 64 eller 128 MB minne. Radeon 9500 med 64 MB vil ved hjelp av dette trikset bli "oppgradert" til Radeon 9500 Pro (med 64 MB minne), mens Radeon 9500 128 MB (256-bit minnebuss) blir til et Radeon 9700. Det eneste dette trikset gjør er å "skru på" de siste fire pipelinene. Man kan med andre ord ikke omdanne et Radeon 9500 Pro til et Radeon 9700.

http://www.hardware.no/nyheter/jan03/r9500_software_mod.html

gikk ut i fra denne artikkelen jeg, :roll:

da lærte jeg det og :woot:

sjurh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...