rofl2 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Det kommer hele tiden inn allslags endringer i min Firefox. Men jeg er absolutt ikke interessert i noen endringer. Jeg bruker Noscript og Zonealarm, men hva må jeg gjøre for å holde alle mulige søkemotorer og annet skrap borte? Jeg har bestemt at jeg alltid vil se min epost først når jeg starter Firefox, med Google som søkemotor. Hvorfor kan ikke den innstillngen få lov til å være i fred? Kan ikke Mozilla.org legge inn en lås slik at vi kan unngå slike invasjoner? findwide er en slik plageånd. Jeg setter den blokkert i Noscript og fjerner den som startside men ved neste oppsatrt er den der igjen. Hva kan man så gjøre for å bli kvitt den for godt? Endret 8. februar 2016 av rofl2 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 https://malwaretips.com/blogs/remove-findwide-search-virus/ Problemene dine er ikke relatert til Firefox, men at du har fått et eller flere malware på PC-en din. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Det kan vel være slik, men disse tingene suger seg i hvert fall til Firefox som blodigler. Men jeg fant noen ting som hjalp meg å rydde opp: ResetBrowsers.exe, Adwcleaner_5.033.exe, GlasswireSetup.exe Det gjorde godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå