Illus Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei, Tenkte å kjøre en oppgradering av OS på servern til Windows 10. Og da jeg ikke har noe spesielt tro på patching av major-versjoner så blir det en clean install som seg hør og bør. Noe spesielt man må ta hensyn til mht. RAID'et ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Hei, Tenkte å kjøre en oppgradering av OS på servern til Windows 10. Og da jeg ikke har noe spesielt tro på patching av major-versjoner så blir det en clean install som seg hør og bør. Noe spesielt man må ta hensyn til mht. RAID'et ? Areca 1882/1883 funker like bra i win 10, som andre windowsversjoner Lurt å ha driveren klar på en usb minnepinne før du installerer, for loading av driveren ved installasjon. Iallefall om du bruker Arecaen som boot. Endret 9. februar 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Illus Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Godt tips!Får se om jeg drister meg til å gjøre det.. eventuelt prøve meg på en update fra 8.1 til 10 denne gangen slik at jeg slipper å styre med reinstallasjon av CrashPlan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå