Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Huelaus og armlaus med sokkelføtter i 6 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Flott serie av den amputerte i høstlige omgivelser, velkomponerte og velfotograferte alle som en. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Interessante versjoner av torso-kunst (italiensk som egentlig betyr av trestump) Velger meg profilbildet "3 som det beste. Flott serie med ditto rammer. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei, Roar. Opplysninger som kunstnerens navn og kunstverkets tittel burde som en selvfølge være tilgjengelig der hvor kunstverket er utstilt. På den måten vil kunstinteresserte ha mulighet for å gjøre seg kjent med en kunstner som har fanget deres interesse, - for eksempel gjennom internett. La oss håpe at kulturminister Linda Hofstad Helleland merker seg ditt hjertesukk, og slår et slag for å gi den anonyme kunsten en identitet ! Den kvinnelige torsoen har blitt til seks kunstverk etter at din enorme kreativitet har fått spillerom ! Alle seks versjoner er svært lekre, men jeg falt "pladask" for nr. 5. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Flott og hode/armløs billedserie med en flott fargepalett og et fint lys Jeg velger v1 tett fulgt av v4 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Torsoen her er et godt fotomotiv. Fin serie der jeg har mest sans for V1 hvor skulpturens form kommer best fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg