Gjest medlem-329093 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg overførte en liten sum til min PayPal konto men ombestemte meg med det jeg ville kjøpe. Har ikke kjøpt likevel. Kan jeg overføre pengene tilbake til min konto fra PayPal, og hvor lang tid tar det før de er tilbake? (Pengene har ikke kommet inn på min PayPal konto ennå.) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Du kan selvsagt føre penger tilbake fra paypal, men først må de jo komme inn på paypal kontoen. Kan være det er noen gebyrer for dette, men slik er det jo bare. Men pengene får du tilbake. Ellers kan du jo bruke paypal til nesten alt, så det er ikke det verste stedet å ha noen kroner. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hvorfor overførte du penger til paypal? Du vet at du kan betale med kort, via paypal? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Dubious: Nei det visste jeg ikke... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Legg til kortinfo på paypal så kan du betale uten at du har saldo på paypal kontoen. Du kan selvsagt hente ut pengene, men husker jeg riktig så tar de en viss prosent av det du tar ut. Mulig det bare var om du fikk overført penger av andre husker ikke helt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Heisann jeg fikk dem tilbake uten gebyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå