Gå til innhold

Shit! CPU min er låst, og jeg skulle overklokke

Veritæs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså jeg kan jo ikke DET. kan bare overklokke bussen hvis CPU er ulåst!!! Kan ikke gjøre noen som helts nå. Kun det dere jumperless overklocking: atlså 10% 15% 20% 30% overklokking. IKKE noe annet enn det

Sett på user defined eller hva det heter også kan du clocke som bare det.

Lenke til kommentar
altså jeg kan jo ikke DET. kan bare overklokke bussen hvis CPU er ulåst!!! Kan ikke gjøre noen som helts nå. Kun det dere jumperless overklocking: atlså 10% 15% 20% 30% overklokking. IKKE noe annet enn det

ALLE Intel CPU'er er låst, dermed basta!

Det eneste du kan gjøre er å klokke bussen slik som Ar`Kritz beskrev det (og det gjør du med 10-20-30% OC...

Og ja, du kan klokke FSB selv om CPU'en er låst... :lol:

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Det eneste du kan gjøre er å klokke bussen slik som Ar`Kritz beskrev det (og det gjør du med 10-20-30% OC...

hvordan klokker jeg fsb???????????

hvor? advance/ jumpless cpu eller hvor? finner det ikke

Lenke til kommentar

hvordan klokker jeg fsb???????????

hvor? advance/ jumpless cpu eller hvor? finner det ikke

Se kapittel 4 side 15 i den nyeste PDF manualen så får du detaljert beskrivning om hvordan du klokker.

Manualen kan lastes fra ftp://www.asus.it/pub/ASUS/mb/sock478/P4C...1286_p4c800.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...