ED_ Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hei Jeg skriver en tekst om min fremtid på tysk, men har ikke peiling på hvordan man skriver en avansert tekst Jeg har skrevet delen jeg ikke skjønner på norsk og håper noen kan oversette =) "men det er ikke det viktigste. Jeg håper på å reise til USA å ta utdannelse der. Der har jeg lyst til å lære mye og oppdage nye ting, og jeg vet ikke om jeg vil bo i Norge. Jeg skal sikkert stifte familie etter utdanning, men det er egentlig ikke noe man kan planlegge. Livet kan ta mange retninger man ikke kan forutse, men jeg vil ivertfall bo i en storby, ikke på landet. Det hadde blitt for kjedelig for meg, men kann gjerne bo litt utenfor sentrum, men ikke for langt." Hvis dere kunne oversatt dette til tysk hadde jeg blitt veldig takknemlig =) - ed Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Du burde nok heller prøvd å gjøre det selv, med ei ordbok. Eventuelt kan du bruke Google Translate, og deretter rette opp de feilene som alltid dukker opp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå