Fox Norge Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 For å få svaret må du nok klikke deg inn på denne artikkelen. Ekte og ærlig clickbait.ANNONSE: Vi lo så vi grein av Deadpool. Men kan du egentlig bli like tøff? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Malvado Skrevet 8. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2016 Blir spennende å se om filmen lever opp til tegneserien. Gleder meg i alle fall. Dette var en fin vri på en reklamesnut 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Moskus Skrevet 8. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg tror dere klarte å finne eneste tillatte form for clickbait. For å få svaret må du nok klikke deg inn på denne artikkelen. Ekte og ærlig clickbait. I lol'ed. 12 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Trykka kun fordi det stod clickbait. 3 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg tror jeg ble offer for clickbait nå. 4 Lenke til kommentar
Paaluz Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg tror jeg ble offer for clickbait nå. Sorry. <3 2 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Men er det slik at denne filmen ikke kommer i 3D? Tok kontakt med kinoene i området og de sier at den bare går i 2D (de sender vanligvis alle filmer i 3D om det er tilgjengelig) Lenke til kommentar
Paaluz Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Blir spennende å se om filmen lever opp til tegneserien. Gleder meg i alle fall. Dette var en fin vri på en reklamesnut Takker! Et par her på bruket fikk sett den på forhånd, jeg lo rimelig godt under noen av de scenene. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 You look like the inside of an asshole Denne skal jeg absolutt se, men det blir nok ikke på kino, så da blir det venting her i gården. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Første gode og til nå uten tvil den beste annonsen fra Tek Story Labs. Måtte lese når dere på forhånd reklamerte for clickbait! Endret 8. februar 2016 av Espp 3 Lenke til kommentar
Paaluz Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Første gode og til nå uten tvil den beste annonsen fra Tek Story Labs. Måtte lese når dere på forhånd reklamerte for clickbait! Much <3 fra Story Labs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå