JensOttoBorresen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Heihei! Jeg skal på ferie til USA, nærmere bestemt Florida om ikke lenge ig lurer på om jeg har lov til å kjøre noe som helst der borte med A1 førerkort. Er det noen som har noe peiling/erfaring med dette? Takk for evt svar Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Offisielt må du vell ordne deg med internasjonalt førarkort, då det vanlige førarkortet kun gjeld for EU/EØS-land. Men etter som eg forstår vil dei fleste amerikanerane akseptere EU/EØS-førarkort. Det største spørsmålet er om du får benytte A1 førarkortet i USA. Etter som eg kan sjå så har ikkje amerikanerane klasse A1, antageligvis fordi dei stort sett har 16 års grense for vanlig førarkort. Men sidan du har eit gyldig kompetansebevis på at du kan føre motorsyklar under 125 ccm så trur eg ikkje at det er eit problem, men det må du nesten sjekke opp nærmare. Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Eg brukte eit førarkort utsett i Norge når eg var på ferie i Canada forrige sommar. Eg blei og stoppa av politiet, og dei hadde ikkje noko problem med at eg brukte det norske kortet, men anbefalte meg å skaffe eit internasjonalt til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå