Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Murstein... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Jo, jeg har sansen for begge utsnitt her. I V2 blir den vesle sorte nede mot høyre litt forstyrrende, men jeg vet hvor vanskelig det kan være å klone på slik teglsten og få det riktig. Speilingene er jo absolutt et pluss. Jeg ville nok økt skarpheten enda et hakk, men det er vel da herrene Smaken og Baken begynner å blande seg borti. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Flotte utsnitt, Alec! Likte nok V2 best. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Flott komposisjon og spennende (originalen) utsnitt. Litt bedre skarphet hadde nok gjort fullstørrelseopplevelsen bedre. Likte dette. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 En stram komposisjon som fanget mitt blikk. Veldig bra dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Tove , Roar , Fredrik , Lassern og MotoG !!!!! Roar : fjernet den vesle sorte , hadde fra før fjernet noen hvite ledninger også . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Selv en murvegg og vinduer kan egne seg som fotografi, noe du beviser her. Stramme, gode komposisjoner. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Selv en murvegg og vinduer kan egne seg som fotografi, noe du beviser her. Stramme, gode komposisjoner. Mvh Ragnar Hei Ragnar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg