AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hei, 173cm. Gutt. 19. Alltid lurt på hva sannsynligheten for en lav gutt er å få kjæreste. Det er ikke ofte jeg ser til dette, om jeg i det heletatt har sett det. Hvor lav er du? Har du kjæreste? Anonymous poster hash: d9ee6...6b9 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Messi er lavere enn deg, og han har dame... Hvorfor skulle høyden din være noe problem? Hvis du tenker at gutten "må" være høyere enn jenta, så er det heldigvis en del jenter der ute som er lavere enn 1,73. Ikke stress. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Jeg kjenner en som er 173 cm og har hatt opptil flere kjærester. Selv er jeg riktignok 193 cm høy, men siden det var en periode der jeg bekymret meg for om jeg var for høy til å få meg dame så vil jeg si at dette er et problem som blir så stort som man gjør det til. Er det et problem for deg så blir det et problem for jenta også, siden usikkerheten din vil smitte over på henne og du risikerer at hun vil ende opp med å trekke seg unna. Dessuten, når dere har lagt dere ned spiller ikke høyden så stor rolle uansett. Endret 7. februar 2016 av Raven_Heart Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Selvfølgelig. Slutt å tenk, selvfølgelig blir mange jenter utelukket men der finnes alltid ei thai som ønsker å bli kjæresten din. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 For et dumt spørsmål. Selvfølgelig kan de det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Messi er lavere enn deg, og han har dame... Hvorfor skulle høyden din være noe problem? Hvis du tenker at gutten "må" være høyere enn jenta, så er det heldigvis en del jenter der ute som er lavere enn 1,73. Ikke stress. Det er fordi Messi har penger. Anonymous poster hash: d9ee6...6b9 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Åja, så det kan ikke være fordi han er en ålreit fyr som noen finner attraktiv altså? Du får deg kjæreste, slapp av.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 ikke TS. Er 177 selv og synes ikke din høyde er lavt. Er kanskje eldre, og ungdom blir jo høyere og høyere. Er det hormoner i kostholdet fra industrilandbruket som er årsaken? Selv meg som er noe høyere enn min far, synes en del ungdom i dag er alt for høye. Anonymous poster hash: 9a71f...faa 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 1,68, 40 år, ca. 15 år totalt i flere forhold. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Har du reist til utlandet?(ikke skandinavia) De aller fleste i verden har tilsvarende din høyde.. Nordmenn, svensker, finske er generelt høye, men reiser du litt ut, så vil det fort merke at du er over gjennomsnittet.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) 173 cm er ikke så lavt med tanke på at egenrapportert høyde for sesjonspliktige norske menn er omtrent 180 cm (altså kan vi forvente at virkelig gjennomsnittshøyde er litt lavere). http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html Men selv er jeg 22 år, 176 cm høy og har ikke kjæreste. Så sjansene dine er nok små, dessverre. Endret 8. februar 2016 av Zarac Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Folk på 185 cm og 190+ for den saks skyld får ikke kjæreste. Du kommer ALDRI til å få KJÆRESTE. Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Messi er lavere enn deg, og han har dame... Hvorfor skulle høyden din være noe problem? Hvis du tenker at gutten "må" være høyere enn jenta, så er det heldigvis en del jenter der ute som er lavere enn 1,73. Ikke stress. Messi kan vel strengt talt få hvem som helst... 1 Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Selvfølgelig får du kjæreste. 173 er da ikke så lavt. Og det finnes maaaasse jenter som er like høy som dette eller lavere. Selv er jeg 179 og jente, så jeg søker noen høyere enn meg. Men det finnes høye jenter som ikke bryr seg om at gutten er lavere. Du kommer alltid til å være 173, så ikke noe å gjøre med det. Aksepter det. Hvis du kan det, vil du få bedre selvfølelse og medførende selvtillit og DET er en egenskap jenter liker godt. Så chill out, kjæresten din er rett rundt hjørnet. Eller det neste. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Er over 1.90 selv, men har da sett at mer kortvokste har kjærester. Vidar Letho er under halvannen meter og er pop hos damene, og Danny DeVito er ganske kortvokst men har damer i fleng. Det de har til felles utover å være korte, er at de har selvsikkerhet og et yrke de er dyktige i. Hvem du er på innsiden teller ofte mer enn hva man ser på utsiden. Usikkerhet og lav selvtillit er ikke spesielt tiltrekkende. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) 1.70 høy og 21 år, med samboer. Tidligere har jeg Ikke hatt noe problemer med å få kjæreste( r ) selv om jeg ikke er verdens høyeste. Śom flere påpeker ovenfor finnes det flere jenter som er lavere en oss. I tillegg er det en myte (fra min erfaring) at høye jenter ikke er interessert i lave gutter. Edit: Parantes med R uten mellomrom ble til trademark ® Endret 8. februar 2016 av chri-ot Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Feil å sammenlikne med korte kjendiser, siden disse spiller i en helt annen liga med penger og status etc. Jeg vil tro det er en del lettere å få dame når man er høy, da forskning viser at høydeforskjellen er viktig, men det er jo ikke slik at høyde har alt å si. Tro meg, du kan være høy og rar og allikevel ikke få deg dame. Sats på jenter som er like høye som deg eller lavere 2 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) 173 så er du fortsatt høyere enn de fleste damer. Ja, lave gutter kan få kjæreste. Så klart... Men du må spille på andre ting enn høyden. Så klart... Så ikke bare stå og heng ved dansegulvet og glan på jentene. Delta. Det skal jævli lite til for å få seg dame, men DU må ta initiativet. Ikke vent på at hun kommer til deg. Endret 8. februar 2016 av Løgn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Høres ut som problemet er selvtillit, ikke høyde. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Lave gutter kan enkelt få seg kjæreste, det handler om hva slags type person du er. Ja, mange jenter liker at gutter er store men det å være lav er ingen show stopper for de aller fleste. Har mange kompiser som er lave som har gode resultater på damefronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå