knut ivar Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 jeg får fra tid til annen BSOD på min win 10 maskin.hw= alienware aurora alx A11, med alle drivere oppdatert etc. osv. mm. gpu= MSI GtX 970 Frozrdump fila peker på sata controller, men jeg finner ingen driver til den som er nyere enn den som jeg har nå... noen som er flinke på dette her omkring? har lagt ved siste dmp fil fra i dag som er henta ut med BluescreenView Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Har du sjekket for ny bios? Laste ned chipset chipset fra intel eller amd og installer det. Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Siste bios er den jeg har. 1 alle drivere er oppdattert. Jeg havna i auto repair igår og det har ikke skjedd igjen etter det. Kan være windows tok en rollback av sata drivere sjøl? Utifra det jeg har gravd fram så er det sata driverne som kræsjer.. Mulig jeg er på bærtur,men er derfor jeg ser etter andre kloke hoder het ☺ Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Sata driverene ligger i chipset driver pakken. Kan være noe med dem, og at windows har tilbakesatt driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå