2mas- Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Detta er første gang jeg skal sette inn ein s-ata disk. Jeg bestillte jusst et Abit nf7 v.2.0, ein 360 watts psu fra chieftec, Maxtor S-ATA/150 80GB 7200RPM 8MB. Lurer på : Kommer det med ein "konverter" fra Vanelig IDE strømkabel til S-ata med den hardisken? Hvilken kabel er det jeg må kjøpe visst ikkje? Er det noe anna jeg trenger til S-ata disken? Noen bilder kunne og ha vore greit Mvh 2mas Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det kommer med ett sett til strøm og S-ATA med hovedkortet. Lenke til kommentar
2mas- Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Takker for svar traskas Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Blir ikke levert med overgang på disken nei. Skal følge med HK ditt hvis det er Abit NF7-S v2 du har som traskas nevnte. Kan kjøpes fra komplett el hvis du ikke har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå