haakka Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 er det noen som spiller generals i clan? hvis ikke, noen som vil bli med å stifte clan? bynner å bli lei av quickmatch;P Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg spiller zero hour... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 skulle gjerne vært med, men er med i en annen klan, er mulig jeg kan være med på deltid, hvis de andre godtar det da... ps: jeg slår alle i klanen min i generals Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 spiller zero blir gjerne med i klan men gidder ikke å slite med å stifte. Lenke til kommentar
Senec Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg spiller Zero:Hour, og vil gjerne finne noen å spille sammen med. Er lei av quickmatcher jeg også... Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Man kan jo bare møtes og spille sammen uten å starte en klan også da, men det er kanskje noe med kamper mellom klanene. Selv skulle jeg gjerne hatt en eller flere å spille på lag med og kjenne taktikken til. Jeg begynner å bli lei amatører på lag. Zero Hour blir bare så utrolig bra om samarbeidet fungerer. Vil noen spille, send meg en privat melding Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Samme her, er det noen som har lyst å spille bare ta å send en PM Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 har ikke spilt ZH så mye, men har den derre systemet til adding av venner og sånn blitt bedre?? for i gamle generals måtte man møte på samme lobby for å adde hverandre. veldig slitsomt syns je.... men jeg syns ZH er den verste oppgraderingen til et spill!!! Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 har ikke spilt ZH så mye, men har den derre systemet til adding av venner og sånn blitt bedre??for i gamle generals måtte man møte på samme lobby for å adde hverandre. veldig slitsomt syns je.... men jeg syns ZH er den verste oppgraderingen til et spill!!! Nei, den der friends addinga funker som før, og er enig med ded det funker ikke så bra. Men uenig med deg at ZH er en dårlig oppgradering. Syntes den er kjempe tøff jeg nå da Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 black lotus, colonel burton, rebell ambush osv. burde ikke ha vært med i spillet.... mens jarman kell er grei syns jeg. og at det burde være mulig å kunne ta igjen selv om man har tapt et stor slag fra før som f.eks i Age of empire 2... masser flere klager, men finner ikke på så mange akkurat nå Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 black lotus, colonel burton, rebell ambush osv. burde ikke ha vært med i spillet.... mens jarman kell er grei syns jeg. og at det burde være mulig å kunne ta igjen selv om man har tapt et stor slag fra før som f.eks i Age of empire 2... masser flere klager, men finner ikke på så mange akkurat nå Du finner ikke på noen akkurat nå Jeg synes ivertfall ZH er tøft jeg. Men gidder ikke bli med i en clan..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå